Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Παγκόσμιο θέμα η σούπερ μαμά!



Η Γεωργία Δημάκου είναι παράδειγμα προς μίμηση. Η Ελληνίδα κωπηλάτρια αγωνίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ είναι μητέρα τριών παιδιών. Αυτό το γεγονός ώθησε την παγκόσμια ομοσπονδία να την κάνει πρώτο θέμα!

της Σεβαστής Βρακατσέλη

«Πριν από δεκαπέντε χρόνια, η Ελληνίδα Γεωργία Δημάκου αγωνιζόταν ως junior στο διπλό σκιφ των γυναικών για να συνεχίσει στις μεγαλύτερες κατηγορίες στα μονά, διπλά και τετραπλά σκιφ ελαφρών βαρών σε μια καριέρα που τελείωσε νωρίς καθώς έμεινε έγκυος…». Με αυτή την εισαγωγή προλογίζει η παγκόσμια ομοσπονδία κωπηλασίας της συνέντευξη της δικιά μας κωπηλάτριας που… τρία παιδιά αργότερα, αγωνίζεται και πάλι.
Μπορεί πολλοί να μην πίστευαν ότι θα τα καταφέρει να έχει και πάλι πρωταγωνιστικό ρόλο ωστόσο η Γεωργία Δημάκου είναι μια ακόμα περίτρανη απόδειξη πως όταν κάτι το θες πολύ και το διεκδικείς με τσαμπουκά θα σου… κάτσει
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια στον αγώνα επιστροφή της, τερμάτισε στην 9η θέση στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κωπηλασίας στο διπλό σκιφ ελαφρών βαρών γυναικών και πήρε μέρος και παγκόσμιο κύπελλο κωπηλασίας στη Λουκέρνη. Πλέον, με μόνο ένα χρόνο να απομένει για το μεγάλο ραντεβού των Ολυμπιακών Αγώνων, η 32χρονη αθλήτρια θα τα δώσει όλα στο άθλημα που αγαπά ώστε να βρεθεί στο Ρίο τον Αύγουστο του 2016 στην μεγαλύτερη πρόκληση της αθλητικής της καριέρας.
Σε λιγότερο από ένα μήνα θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κωπηλασίας που δίνει τις πρώτες κάρτες-πρόκριση και θα βρίσκεται στην ίδια βάρκα με την Αμαλία Τσιάβου που μόλις πριν λίγες μέρες αναδείχτηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια κάτω των 23 στο ελαφρύ σκιφ.
«Η πρώτη μου εγκυμοσύνη ήρθε πριν από 11 χρόνια και ακολούθησαν άλλες δύο. Τότε έπρεπε να σταματήσω τις προπονήσεις και να αφοσιωθώ στην οικογένεια μου. Ξεκίνησα μετά από 11 χρόνια και πάλι τις προπονήσεις κυρίως για να αντιμετωπίσω το καθημερινο άγχος. Με την υποστήριξη όμως του συζύγου μου αλλά και ολόκληρης της οικογένειας μου, αποφάσισα να αγωνιστώ ξανά. Για μία μητέρα, η υποστήριξη από την οικογένεια της, είναι το πιο σημαντικό από όλα. Ο πρώτος μου στόχος είναι η συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Εγκεμπελέτ όπου θα προσπαθήσω να βρεθώ σε θέση πρόκρισης για τους Ολυμπιακούς Αγωνες του Ρίο» δήλωσε μεταξύ άλλων η Ελληνίδα κωπηλάτρια στη συνέντευξη που παραχώρησε στο σάιτ της παγκόσμιας ομοσπονδίας και συμπλήρωσε. «Τα χρόνια που τα παιδιά μου ήταν μικρά μου ήταν δύσκολο να προπονηθώ εντατικά. Μόλις ο μικρότερός μου γιος πήγε στο νηπιαγωγείο και οι δυο κόρες μου ήταν στο σχολείο είχα περισσότερο χρόνο, αν και την ίδια περίοδο διάβαζα και τελικά κατάφερα να πάρω το πτυχίο μου στη διατροφολογία. Τον ελεύθερο μου χρόνο τον καταναλώνω όλον μέσα στο νερό κωπηλατώντας. Δεν πηγαίνω για καφέ με τις φίλες ή σε… σπα και κέντρα ομορφιάς. Είναι ελάχιστος ο χρόνος που διαθέτω και τον διαθέτω εξ” ολοκλήρου στην κωπηλασία».
Η Γεωργία Δημάκου αναφέρθηκε και στο θέμα «εγκυμοσύνη και προπόνηση» εξηγώντας μέχρι πιο μήνα έκανε εντατικές προπονήσεις. «Στην πρώτη μου εγκυμοσύνη, προπονούμουν μέχρι και τον 5ο μήνα. Στη δεύτερη και τρίτη εγκυμοσύνη σταμάτησα στο τέλος του τρίτου μήνα. Επέστρεψα στις προπονήσεις 20 μέρες μετά τις εγκυμοσύνες μου. Κατάφερα να κερδίσω και μετάλλιο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Ωστόσο όμως, μετά την τρίτη μου εγκυμοσύνη, χρειάστηκα τρία χρόνια για να επιστρέψει στις προπονήσεις. Για μένα ήταν πολύ δύσκολο να επιστρέφω μετά από κάθε εγκυμοσύνη».
Πηγή: sportsfeed.gr
Το άρθρο στο site της FISA εδώ: www.worldrowing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: