Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Επέστρεψαν οι "Βραζιλιάνοι"

Λίγο μετά τις 3 τα ξημερώματα της Τρίτης και μετά από 26 ώρες ταξιδιού έφτασε στην Αθήνα η Εθνική ομάδα κωπηλασίας Εφήβων-Νεανίδων που κατέκτησε δυο μετάλλια και είχε συμμετοχή σε τρεις τελικούς στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Ρίο ντε Τζανέϊρο.

Τους αθλητές και τους προπονητές υποδέχθηκε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γιάννης Καρράς . Πρώτη βγήκε η Σοφία Ασουμανάκη με το ασημένιο μετάλλιο στις αποσκευές της «Είμαι πολύ χαρούμενη για το αποτέλεσμα . Νιώθω ότι οι κόποι μου ανταμείβονται. Η αλήθεια είναι πως ήθελα το χρυσό μετάλλιο αλλά μάλλον δεν βρέθηκα σε καλή ημέρα. Είχα ένα πλάνο πριν την κούρσα , το πρώτο κομμάτι μου βγήκε το δεύτερο όχι όπως το είχα σχεδιάσει αλλά και πάλι είμαι πολύ χαρούμενη. Η προσπάθεια συνεχίζεται Εχω μπροστά μου το παγκόσμιο πρωτάθλημα ανδρών γυναικών κι ελπίζω να πάρουμε την πρόκριση στο διπλό σκιφ μαζί με την Κατερίνα Νικολαϊδου για τους Ολυμπιακούς αγώνες κάτι που θα ήταν ιδανικό για αυτή τη χρονιά».

Ακολούθησαν οι δυο χάλκινοι παγκόσμιοι πρωταθλητές της δικόπου οι Γιώργος Παπασακελλαρίου και Κώστας Μάντζιος που τόνισαν με τη σειρά τους. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που αγωνιστήκαμε πρώτοι στο στίβο που θα γίνουν οι Ολυμπιακοί αγώνες του 2016 και που καταφέραμε να κατακτήσουμε το χάλκινο μετάλλιο. Αν και η κούρσα δεν έξελίχθηκε όπως την περιμέναμε είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Επόμενος στόχος μας το Βαλκανικό πρωτάθλημα».

Στην παρουσία της ελληνικής ομάδας στο Ρίο αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γιάννης Καρράς. «Πήγαμε με τρία πληρώματα στο Ρίο , μπήκαν όλα τελικό και κατακτήσαμε δυο μετάλλια ενώ για ελάχιστα εκατοστά χάθηκε το τρίτο. Η ελληνική κωπηλασία συνεχίζει στο δρόμο των επιτυχιών. Τώρα όλες μας οι προσπάθειες μας είναι επικεντρωμένες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ανδρών γυναικών όπου θέλουμε να στείλουμε όσα περισσότερα πληρώματα γίνεται στους Ολυμπιακούς αγώνες του Ριο».
Πηγή: www.kopilasia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: