Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Παγκόσμια αναγνώριση

By Sportsfeed


Δεν έχει ακόμα κλείσει τα 23 της χρόνια και η συλλογή των μεταλλίων της είναι ήδη άκρως εντυπωσιακή. Εξίσου εντυπωσική είναι και η αναγνώριση της Κατερίνας Νικολαΐδου από τον παγκόσμια ομοσπονδία, ως ένα από τα πλέον ανερχόμενα αστέρια της κωπηλασίας.

της Σεβαστής Βρακατσέλη

Η Ελληνίδα κορυφαία αθλήτρια του 2013 και 2014 με τις εκτός Ελλάδας διακρίσεις της (χρυσό μετάλλιο στο μονό σκιφ ελαφρών βαρών, στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και δύο ασημένια μετάλλια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κάτω των 23 και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα επίσης στο σκιφ ελαφρών βαρών) ανάγκασε την παγκόσμια ομοπονδία να την χαρακτηρίσει ανερχομενο αστέρι. Το Sportsfeed επικοινώνησε με την Κατερίνα Νικολαϊδου στο Ολυμπιακό κωπηλατοδρόμιο του Σχινιά όπου βρίσκεται για προετοιμασία και σας μεταφέρει τα συναισθήματα της. «Πρόκειται για μία πολύ σημαντική διάκριση για εμένα βλέποντας ότι η ίδια η παγκόσμια ομοσπονδία αναγνωρίζει τις προσπάθειες μου και τις επιτυχίες μου θέλοντας να με τιμήσει με αυτόν τον τρόπο. Αναμφίβολα για κάθε αθλητή, στιγμές σαν και αυτή σου δίνουν τεράστια ψυχολογική δύναμη να συνεχίσεις να κυνηγάς τους στόχους σου πάρα την κούραση και τις εκάστοτε δυσκολίες. Πόσο μάλλον αυτή την περίοδο που είμαστε ουσιαστικά λίγες ημέρες πριν την έναρξη των επίσημων διεθνών υποχρεώσεων με την Εθνική ομάδα. Έπειτα από μία δύσκολη και επίπονη προετοιμασία όλη τη χρονιά αυτή η τιμή πιστεύω ότι ήρθε την καλύτερη ίσως δυνατή στιγμή δίνοντας μου σημαντική ώθηση για τους επικείμενους αγώνες αυξάνοντας βέβαια και τις προσδοκίες από την πλευρά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: