Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Δυναμική επιστροφή για την Μήδειας Χ’’Ξενοφώντος

Στα 31 της πια και μετά τον σοβαρό τραυματισμό που την ταλαιπώρησε, η Μήδεια επέστρεψε ξανά στις νίκες, με τις τελευταίες συμμετοχές της στις τοπικές προκρίσεις για Εθνική και Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

Με 3 μετάλλια (ένα χρυσό, ένα αργυρό κι ένα χάλκινο) επέστρεψε από το 81ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας, που έλαβε χώρα το τριήμερο 17-19 Απριλίου στο Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο του Σχοινιά στην Αθήνα, η Κύπρια αθλήτρια του Ναυτικού Ομίλου Θεσσαλονίκης Μήδεια Χ’’Ξενοφώντος.

Η Μήδεια επέστρεψε δειλά-δειλά στην ενεργό δράση μόλις πριν 16 μήνες μετά τον τραυματισμό που την άφησε κατάκοιτη για μήνες και μακριά από την «μεγάλη της αγάπη», το κουπί, για 2 και κάτι χρόνια.

Οι πρόσφατες καλές εμφανίσεις στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ήρθαν μετά από την νίκη της στην Κατηγορία Ελαφρών Βαρών Γυναικών στις τοπικές προκρίσεις τον περασμένο Μάρτιο, και όπως μας δήλωσε η ίδια ήταν αναμενόμενες αφού οι επιδόσεις της στις προπονήσεις βελτιώνονται καθημερινά.

Η Κύπρια αθλήτρια ζει και προπονείται στην Κύπρο, ενώ αγωνίζεται με τα χρώματα του Ναυτικού Ομίλου Θεσσαλονίκης που όπως μας δήλωσε η ίδια την στήριξε ιδιαίτερα μετά την επιστροφή της στην ενεργό δράση. Παράλληλα με τις συνήθως διπλές προπονήσεις εργάζεται κανονικό οκτάωρο, «όχι τόσο για να συντηρούμαι η ίδια, αφού η οικογένεια μου στέκεται βράχος δίπλα μου στα καθημερινά έξοδα, αλλά κυρίως για να μπορώ να πληρώνω τις ανάγκες και τα έξοδα του αθλήματος μου».

«Έχω υπάρξει μαθήτρια και αθλήτρια, φοιτήτρια και αθλήτρια, αλλά μέχρι στιγμής το εργαζόμενη και αθλήτρια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχω αντιμετωπίσει – μετά τον τραυματισμό μου εννοείται. Η διατήρηση της συγκέντρωσης μου στην αρκετά απαιτητική μου εργασία, είναι σχεδόν όσο δύσκολη όσο κι οι προπονήσεις. Ευτυχώς, μέχρι στιγμής οι διοικούντες της εταιρείας στην οποία εργάζομαι δείχνουν κατανόηση κυρίως όσο αφορά τις άδειες που χρειάζομαι για την προετοιμασία μου και τις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις».

Το διήμερο 1η και 2 Μαΐου, η Μήδεια έλαβε μέρος στον 2ο αγώνα αξιολόγησης στο νερό για την επιλογή της Εθνικής μας ομάδας, όπου κατέλαβε την 2η θέση πίσω από την Χάλκινη Παγκόσμια Πρωταθλήτρια, στην κατηγορία των νέων κάτω των 23 το 2012, Άννα Ιωάννου. Όπως μας δήλωσε η Μήδεια, η διαφορά ανάμεσα στις δύο αθλήτριες, παρότι μειωμένη σε σχέση με πέρσι, είναι ακόμα αρκετά μεγάλη. Παρόλα αυτά, η αθλήτρια δεν δείχνει να πτοείται και δηλώνει έτοιμη για ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια να μειώσει την διαφορά, στοχεύοντας στην συμμετοχή της στο διπλό πλήρωμα ελαφρών βαρών γυναικών, για το οποίο γίνεται μια προσπάθεια δημιουργίας τα τελευταία χρόνια αφού είναι η μόνη Ολυμπιακή κατηγορία για τα γυναικεία ελαφρά βάρη, κατηγορία στην οποία ανήκουν και οι δύο προαναφερθείσες αθλήτριες.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης για την στήριξη και πίστη του σε μένα, την Digireal Studios για την κάλυψη των εξόδων της προετοιμασίας μου, όπως επίσης και τα καταστήματα WELLGOODS που στήριξαν οικονομικά τα έξοδα μεταφοράς μου στο 81ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Τέλος, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια, τους φίλους μου «chocoholics» και μη, τον σύντροφο μου και στα πληρώματα μου για την στήριξη κι η υπομονή τους, όπως επίσης και στην ομάδα του 24sports που μου αφιερώνουν τον χώρο και χρόνο να μεταφέρω την ιστορία και πρόοδο μου. Τα καλύτερα έρχονται!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: