Τετάρτη, 11 Φεβρουαρίου 2015

Βασίλης Πολύμερος: «Ξέκλεψε λίγο χρόνο για να γυμνάζεσαι!»

Ο δύο φορές Ολυμπιονίκης Κωπηλασίας και πρόεδρος της Μαραθωνίου Ακαδημίας Κωπηλασίας Καγιάκ, μοιράζεται τα fitness μυστικά του.

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΑΜΟΥ 035
«Πάντα προσπαθώ να είμαι απολύτως συγκεντρωμένος σε αυτό που κάνω, για να παίρνω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα». 
Με τι ασχολείσαι σήμερα; 
Είμαι αξιωματικός του Λιμενικού Σώματος και Πρόεδρος του αθλητικού σωματείου «Μαραθώνιος Ακαδημία Κωπηλασίας Καγιάκ» (Μ.Α.Κ.Κ.). 

Τι ώρα ξυπνάς; 
Στις 7.20. 

Τι τρως για πρωινό; 
Συνήθως, δημητριακά με μέλι και γάλα. Κάποιες φορές, ψωμί ή φρυγανιές με βούτυρο και μέλι ή μαρμελάδα. 

Τι ημερήσιο πρόγραμμα γυμναστικής ακολουθείς; 
Κωπηλατώ πάντα, σε πιο χαλαρούς ρυθμούς όμως πια, είτε στο κωπηλατοεργόμετρο είτε στο σκάφος, προσπαθώ να τρέχω με ήπιο ρυθμό (κάποιες μέρες όμως, αν τύχει να τρέξω με φίλους, οι στροφές ανεβαίνουν), λίγο ποδήλατο, λίγο γυμναστήριο… 

Υπάρχουν τεχνικές πνευματικής συγκέντρωσης που σε βοηθούν να κρατάς τον επιθυμητό ρυθμό στην προπόνηση; 
Την ώρα της προπόνησης ο χρόνος περνάει αργά, πολλές φορές βασανιστικά, λόγω της έντασης και του φορτίου. Οι σκέψεις που περνούν από το μυαλό μου είναι πολλές και διάφορες, πάντα όμως προσπαθώ να είμαι απολύτως συγκεντρωμένος σε αυτό που κάνω, για να παίρνω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.  
«Προσπαθώ να τρέχω με ήπιο ρυθμό, κάποιες μέρες όμως, αν τύχει να τρέξω με φίλους, οι στροφές ανεβαίνουν».
«Προσπαθώ να τρέχω με ήπιο ρυθμό, κάποιες μέρες όμως, αν τύχει να τρέξω με φίλους, οι στροφές ανεβαίνουν». Φωτογραφία: Μάρα Δεσύπρη
Όταν προετοιμάζεσαι για ένα μεγάλο στόχο, πώς μένεις προσηλωμένος; 
Κάθε φορά, στην αθλητική μου ζωή, όταν προετοιμαζόμουν για ένα μεγάλο στόχο, τον σκεφτόμουν συνεχώς. Έτσι, δεν έχανα την προσήλωσή μου σε αυτόν. 

Υπάρχει κάποιο αξεσουάρ που δεν αποχωρίζεσαι στο γυμναστήριο; 
Στο γυμναστήριο, στη βάρκα, πάντοτε, φοράω ένα μικρό βραχιολάκι που μου δώρισε η γυναίκα μου, πριν από την Ολυμπιάδα της Αθήνας. 

 «Για να διατηρώ την αντοχή μου προτιμώ 
το ποδήλατο και το τρέξιμο. Σε πολύ μικρή 
ηλικία ήθελα να γίνω ποδηλάτης».

Πώς διατηρείς σταθερό το σωματικό σου βάρος; 
Ακολουθώντας αυστηρό διαιτολόγιο και ελέγχοντας το βάρος μου σε καθημερινή βάση. 

Πες μας μια διατροφική «γουρουνιά» που επιτρέπεις στον εαυτό σου. 
Το παγωτό –πάντα σε οικογενειακή συσκευασία, για να το μοιράζομαι με τη Θεοδώρα και την Αποστολία. 

Ποια άσκηση μισείς; 
Στην κωπηλασία, μέσα στο σκάφος, για να μεγαλώσουμε την αντίσταση, πολλές φορές δένουμε και τραβάμε ένα μικρό αντικείμενο, το οποίο όμως δημιουργεί φοβερή μείωση στην ταχύτητα του σκάφους. Το σιχαίνομαι! 

Ποιο είναι το νόημα που αντλείς από τη σωματική προσπάθεια, αυτό που σε εμπνέει να συνεχίζεις; 
Προσπαθώ πάντα να γίνομαι καλύτερος και να φέρνω καλύτερα αποτελέσματα. Οι δυσκολίες είναι για όλους οι ίδιες, απλώς πρέπει να επιμένεις, για να έρθει το κάτι παραπάνω σε σχέση με τους υπόλοιπους αθλητές. 

Πώς διατηρείς την αντοχή σου; Προτιμάς το τρέξιμο, το κολύμπι ή το ποδήλατο; 
Προτιμώ το ποδήλατο και το τρέξιμο. Άλλωστε, σε πολύ μικρή ηλικία ήθελα να γίνω ποδηλάτης. Το κολύμπι το συμπαθώ, μόνο όμως για τις καλοκαιρινές διακοπές. 

«Τα squat, αν και τα εκτελούμε με πολλά 
βάρη στην πλάτη, είναι μια από τις 
αγαπημένες μου ασκήσεις». 

Πώς δυναμώνεις τους μύες σου; Προτιμάς όργανα, βάρη ή ελεύθερες ασκήσεις αντίστασης; 
Στην κωπηλασία χρησιμοποιούμε σχεδόν όλες τις μορφές εκγύμνασης, οπότε μου αρέσουν όλες. 
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΑΜΟΥ 034
«Κάθε φορά που προετοιμαζόμουν για ένα μεγάλο στόχο, τον σκεφτόμουν συνεχώς. Έτσι δεν έχανα την προσήλωσή μου σε αυτόν». 

Squat ή pushups; 
Τι θα ήθελες να είναι ευκολότερο; Τα squat, αν και τα εκτελούμε με πολλά βάρη στην πλάτη, είναι μια από τις αγαπημένες μου ασκήσεις. 

Ζέσταμα ή αποθεραπεία; Τι βαριέσαι περισσότερο; 
Είναι και οι δυο πολύ βασικές φάσεις της προπόνησης, δίνω πολύ μεγάλη βάση σε αυτές, ώστε να είμαι την επόμενη ημέρα καλά, χωρίς τραυματισμό. Τις βαριέμαι και τις δυο εξίσου, αλλά ξέρω πόσο σημαντικές είναι. 

Ποιες είναι οι «μυστικές» σου διατάσεις; 
Δεν θα έλεγα ότι οι διατάσεις είναι το καλύτερό μου, ούτε ότι έχω κάποιες «μυστικές», προσπαθώ όμως πάντα να κρατάω τους μύες μου σε καλή ελαστικότητα. 
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΑΜΟΥ 002
«Εξακολουθώ να κωπηλατώ πάντα, σε πιο χαλαρούς ρυθμούς όμως πια, είτε στο κωπηλατοεργόμετρο είτε στο σκάφος». 


Ακούς μουσική όταν γυμνάζεσαι, και ποια; 
Δεν ακούω μουσική κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Μόνο πριν από τον αγώνα. 

Ποια είναι η συμβουλή σου σε κάποιον που θέλει να αλλάξει τον τρόπο ζωής του, αλλά τον «πνίγει» η αμείλικτη καθημερινότητα; 
Όσο κι αν πιέζει ο χρόνος, με τη δουλειά, τα παιδιά και γενικότερα τις υποχρεώσεις της ζωής, να ξεκλέβει λίγο χρόνο για να γυμνάζεται. Εγώ, για παράδειγμα, πολλές φορές τρέχω τα βράδια μετά τις 9, όταν στο σπίτι τα πράγματα έχουν ηρεμήσει και μπορώ να λείψω. 

Ποια τρία πράγματα, εκτός από την άσκηση και τη διατροφή, καθορίζουν την ποιότητα της ζωής σου; 
Η επικοινωνία με την οικογένεια, με συγγενείς και φίλους, συνεργάτες και συναθλητές είναι τα πράγματα που με γεμίζουν και με κάνουν πιο δυνατό.

Πηγή : Andro.gr 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλές οι συμβουλές αλλα για την ανάπτυξη του αθλήματος δεν βλέπω έργο μόνο κουβέντες

Σάκης είπε...

ΓΙΑΤΙ ΕΚΛΕΨΕ ΧΡΟΝΟ .ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ .ΕΚΤΟς ΑΝ ΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗς ΚΩΠΗΛΑΣΙΑΣ .ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΄΄ΛΙΓΩΝ΄΄.