Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Ανοικτή επιστολή του Γ. Γραμματέα της Ομοσπονδίας Κάνοε - Καγιάκ, κ. Νομίδη

Από τον κ. Νομίδη Θεμιστοκλή, Γ. Γραμματέα της Ομοσπονδίας Κάνοε-Καγιάκ, λάβαμε την παρακάτω ανοικτή επιστολή η οποία απευθύνεται προς τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας κ. Αντώνη Νικολόπουλο  και την δημοσιεύουμε αυτούσια.

Αξιότιμε κ Πρόεδρε της Ε.Ο.Κ-Κ, πρώην φίλε Αντώνη, τα όρια της αντοχής μου έφθασαν στο τέρμα. Αναφέρομαι στον πόλεμο συκοφαντίας και το πρωτάθλημα λάσπης που έστησες στο πρόσωπο μου στην «οικογένεια του κάνοε-καγιάκ » όπως σου αρέσει να την αποκαλείς, στην αγωνιώδη προσπάθεια σου, που ξεκίνησε από τα τέλη του 2011, να κρατηθείς στην καρέκλα, και έβλεπες παντού εχθρούς, όλοι σε πολεμούσαν, όλοι έκαναν αντιπολίτευση στις πράξεις και τις αποφάσεις σου, χωρίς ποτέ να σκεφτείς λογικά γιατί ξαφνικά γίνονταν όλα αυτά. Σε φούντωναν και κρίσεις, σχόλια, συμβουλές της «καμαρίλας» που δημιούργησες με κάποιους υπαλλήλους και με την αδιαφορία συναδέλφων ανύπαρκτων στο Δ.Σ. (με φυσική απουσία ή αδιάφορη παρουσία) για τους διάφορους προσωπικούς λόγους του ο καθένας, ώστε να δημιουργήσεις ένα περιβάλλον που σε κάθε κρίση, σχόλιο, καλόπιστο κατά βάση και χωρίς ίχνος αντιπολευτικής τακτικής, να θεωρείς ότι γεννιούνται αντίπαλοι, «οχτροί» και διεκδικητές της προεδρικής πολυθρόνας, που αν θυμάσαι, σου προσφέρθηκε τον Οκτώβρη του 2004. Θα σου θυμίσω το ύφος της επιστολής – απάντησης σου σε κάποιες ερωτήσεις μου, οι οποίες έγιναν για να καλύψω κενά ενημέρωσης της μοναδικής απουσίας μου για το πρώτο εξάμηνο του 2011 και τα γραφόμενα σου την 11η Νοεμβρίου 2011. Το παρακάτω είναι αυτούσιο απόσπασμα της επιστολής που βρίσκεται στη διάθεση όποιου ενδιαφέρεται.

"Αγαπητέ Θέμη,
Δεν σου κρύβω πως πήρα με έκπληξη την επιστολή σου, κατ’ αρχάς μου πέρασε η σκέψη να σε αγνοήσω ή ακόμη - ακόμη να τα παρατήσω και να πω άντε και πήγαινε, σας βαρέθηκα, όμως επικράτησαν δεύτερες σκέψεις, το Καγιάκ για έντεκα χρόνια με τίμησε με τον πιο απόλυτο τρόπο, το αθλητικό και το Ολυμπιακό κίνημα επίσης, το Ολυμπιακό δε με τίμησε κατατάσσοντας με τρίτο στην ιεραρχική πυραμίδα. Είναι ίσως η καλύτερη στιγμή που θα μπορούσα να πω απελθέτω απ’ εμού το ποτήριον τούτο, άσε τους μεμψίμοιρους και τους ομφαλοσκόπους να φάνε τις σάρκες τους, εγώ σήμερα αγαπητέ Θέμη είμαι στην θέση που μπορώ να επαναλάβω τις φράσεις κάποιου τέως υπουργού (αγγαρεία κάνω, ποινή εκτίω) αλλά η συναίσθηση ευθύνης και το βάρος της εμπιστοσύνης των ανθρώπων του Καγιάκ δεν μου το επιτρέπουν, θα μείνω να τιμήσω την εμπιστοσύνη τους και να περισώσω ότι περισσότερο μπορώ από το οικοδόμημα του Καγιάκ, πάντα σε σχέση και με την διάθεση της πολιτείας. Κάνοντας αυτές τις σκέψεις μία λέξη με έκανε να αλλάξω άποψη, η επίκληση της φιλίας έβαλε τέρμα στις σκέψεις μου και αποφάσισα να σου απαντήσω και όπως λες και εσύ κριτικά, δράττομαι της ευκαιρίας να απαντήσω και εγώ στο ίδιο επίπεδο. Θα μου επιτρέψεις λοιπόν να σου υποβάλλω κάποια ερωτήματα πριν απαντήσω στα δικά σου, ελπίζω αυτές οι επιστολές να μην γίνουν φέϊγ βολάν, αν πάλι το επιθυμείς κανένα πρόβλημα.

- Αγαπητέ Θέμη ποιος σε αναγόρευσε σε κριτή των πάντων;

- Ποιος σου είπε ότι είναι στην αρμοδιότητα σου να ελέγχεις τους πάντες και τα πάντα αλλά και με ποια ιδιότητα ελέγχεις τον πρόεδρο;

- Γνωρίζεις ή όχι ότι ο Πρόεδρος όπως και κάθε Πρόεδρος έχει τη Γενική εποπτεία και δεν έχει εξειδικευμένα καθήκοντα, αυτά τα έχουν τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ;

- Έκανες ποτέ αυτοκριτική για τη λειτουργία σου στο Δ.Σ. ναι ή όχι;

- Μου προσάπτεις ευθύνες για όλα, δεκτό, αλλά για να φτάσεις στον καταλογισμό κάποιας ευθύνης σ’ εμένα δεν θα πρέπει να έχει και την ίδια ευθύνη και ο καθ’ ύλην αρμόδιος, που άφησε τον τομέα του να τον ‘’καταλάβω’’ εγώ; και γιατί δεν διαμαρτυρήθηκε για επικάλυψη των αρμοδιοτήτων του; μήπως όλοι οι συνάδελφοι θεωρούνται χαϊβάνια και τους κηδεμονεύω εγώ; ή μήπως σε κάποιους τους πήρα με την βία τις αρμοδιότητες;

- Επίσης αγαπητέ Θέμη, έχω ακόμη κάποια ερωτήματα: γιατί τον τελευταίο χρόνο οι απορίες σου; εδώ και 11 χρόνια ήσαν όλα καλά; τώρα χάλασαν, πρώτα δούλευαν ρολόϊ ή συμβαίνει κάτι άλλο;

- Γιατί μου θέτεις συνέχεια ερωτήματα για οικονομικά θέματα;

- Πιστεύεις πως μπορεί να έχω τέτοιο πρόβλημα; για να μην αγωνιάς άδικα σου λέω πως λάθη μπορεί να έχω κάνει, οικονομικό θέμα δεν πρόκειται να βρεις, γιατί δεν υπάρχει.

-… μαθαίνω ότι τα τελευταία χρόνια προσπαθείς να με μειώνεις μιλώντας πάντα απαξιωτικά, λέγοντας ότι ‘’δεν έχουμε διοίκηση’’, ‘’δεν έχουμε Πρόεδρο’’ και ο υπάρχον είναι ανύπαρκτος. Απορώ γιατί ανέχεστε έναν ανύπαρκτο Πρόεδρο και δεν τον ανατρέπετε;

- Μήπως η λάσπη στον ανεμιστήρα είναι η επιλογή που προκρίνεις;

- Μήπως από το λέγε - λέγε ή το γράφε-γράφε πιστεύεις ότι κάτι θα μείνει, μήπως αυτό είναι η επιδίωξή σου;

- Θέμη δεν σου κρύβω πως γνωρίζω πολλά από αυτά που λες και κάνεις για μένα, δεν καταλαβαίνω όμως τον σκοπό σου, γιατί αν το ήξερα ίσως ειλικρινά να σε διευκόλυνα." 

Μετά από απαντήσεις σε διοικητικές και οικονομικές ερωτήσεις, οι οποίες είναι στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου, συνεχίζεται και τελειώνει η επιστολή.

"Αγαπητέ Φίλε Θέμη, αν και ο χρόνος μου είναι δυσεύρετος προσπάθησα να σου απαντήσω σε όλα σου τα ερωτήματα αλλά ειλικρινά θα μου είναι δύσκολο να κάνω ξανά το ίδιο, εάν θες πάλι κάποια στοιχεία προσπάθησε να τα αναζητήσεις και από τους καθ’ ύλιν αρμόδιους, που ίσως να γνωρίζουν περισσότερα, στο τέλος – τέλος πολλοί κάνουν κριτική έ ας δώσουν και σε εσένα απάντηση σε όποια ερωτήματα τους θέσεις.

Φίλε Θέμη, κοιτάζω γύρω μου για να βρω τους φίλους μου, αλλά δεν τους βλέπω, πάντα θα πολεμάω μόνος με λίγους πιστούς φίλους αυτό είναι το κέρδος μου στον χώρο του Καγιάκ, λίγοι αλλά καλοί και πιστοί, έτσι ξεκινήσαμε και μαζί αλλά στο δρόμο όλα ξεχάστηκαν, το γιατί δεν το ξέρω, πάντως εγώ θα σου θυμίσω μία περίοδο, ήταν τότε που ο Σμυρλής και η παρέα του σε είχαν πετάξει σαν την τρίχα από το ζυμάρι και εγώ έδωσα ένα σκληρό αγώνα, τον έδωσα για την δικαιοσύνη, τον έδωσα για την αλήθεια μα πάνω από όλα τον έδωσα για τον φίλο μου, έναν αγώνα προσωπικό και με όποιο κόστος ήθελε προκύψει και αυτό το ξέχασες όπως και κάποια άλλα, ίσως έτσι να σου είναι καλύτερα.

Να είσαι πάντα καλά φίλε Θέμη, εγώ θα είμαι εδώ δίπλα στους φίλους μου και στους ανθρώπους που αναγνωρίζουν την αγάπη μου, την εκτίμησή μου και πάνω από όλα την φιλία μου, τα υπόλοιπα με αφήνουν αδιάφορο, οι τίτλοι και τα οφίτσια για εμένα έχουν νόημα όταν μπορώ να δώσω και όχι να πάρω από αυτά.
Αντίο Φίλε"


Δεν θα σχολιάσω το ύφος και το περιεχόμενο της επιστολής. Είναι φανερό κ Πρόεδρε ότι αυτή η επιστολή σήμανε και την κήρυξη πολέμου στο πρόσωπό μου. Δεν με ενοχλεί και δεν ασχολούμαι. Δυστυχώς όμως αυτά που κατηγορούσες την διοίκηση Σμυρλή τα έκανες εσύ αργότερα. Και τη λάσπη άρχισες να την πετάς εσύ ανεξέλεγκτα και απευθείας στο πρόσωπο μου. Με διασύρεις παντού κατηγορώντας με για οικονομικές συναλλαγές προς ίδιον όφελος, για ανυπαρξία διοικητικής παρουσίας, κοινοποιώντας φωτογραφίες μου με ανθρώπους που καταξιώνονται στο χώρο του αθλητισμού, στον οποίο παρασιτικά εισχώρησες και ακόμη τελείως περιστασιακά αναρριχήθηκες στην Ε.Ο.Ε. με τα γνωστά πολιτικά παιγνίδια που όλοι γνωρίζουν. Καλά έκανες. Δεν αποδέχθηκες ποτέ, ούτε σε ποσοστό τα λάθη σου στη διοίκηση. Για όλα φταίνε άλλοι. Τα νεφελώδη πρόσωπα – εχθροί της ομοσπονδίας, ο Τάδε Ταδόπουλος υπάλληλος, οι πολιτικοί, η Γ.Γ.Α. που διαχειρίζεται τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου ως μαθητευόμενος μάγος (αναφέρονται σε επιστολή σου της 7ης Ιουνίου 2012 προς τα σωματεία) και πολλά άλλα. Αλλά ποτέ εσύ. Επειδή οι διοικητικές σου αποφάσεις στο μεγαλύτερο ποσοστό καλύπτονται και από αποφάσεις μου, που έστω και ετεροχρονισμένα και εν γνώσει μου συνυπέγραψα, το μόνο πράγμα που μπορώ να κάνω για να αποδείξω τις ανακρίβειες των συκοφαντικών αναφορών σου στο πρόσωπο μου για οικονομικά θέματα τουλάχιστον και να ξηλώσω το πέπλο της υποχθόνιας διαχείρισης σου μιας προεκλογικής περιόδου στο βωμό της διατήρησης στη πολυθρόνα, χωρίς όρια και όπως λέμε στη Μακεδονία «χωρίς τσίπα», είναι να σου πω ότι τη Δευτέρα 1η Οκτωβρίου θα καταθέσω αίτημα στην ομοσπονδία για έλεγχο οικονομικής διαχείρισης 01.01.2012 ως και 30.09.2012 από Ορκωτούς Λογιστές, θεωρώντας ότι είναι και οι μόνοι που θα βγάλουν ένα αξιόπιστο πόρισμα. Επίσης, επιφυλάσσομαι παντός νόμιμου δικαιώματος μου να καταθέσω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση στο πρόσωπο μου για δηλώσεις σου σε τρίτα πρόσωπα για το άτομο μου.

Πρώην φίλε Αντώνη, εύχομαι και ελπίζω να θυμάσαι που όταν με ρώτησες τον Οκτώβρη του 2011 αν θα συνεχίζαμε μαζί, σου απάντησα ότι αν αλλάξω γνώμη, ο πρώτος που θα το μάθει θα είσαι εσύ. Είχα σκοπό να αποχωρήσω, όχι για άλλο λόγο αλλά επειδή όπως πάντα … προβλέποντας ότι η συνέχεια του τρόπου διαχείρισης των διοικητικών και οικονομικών της ομοσπονδίας υπό τη δική σου προεδρία θα κατέληγε στον Καιάδα. Τώρα όμως μάθε ότι θα συνεχίσω, μόνο για να σε δω να αποχωρείς από το χώρο που σου εμπιστευτήκαμε αλλά δυστυχώς τον πρόδωσες.
ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ !

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ, ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟ ΚΑΓΙΑΚ, ΘΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ, Ο ΝΟΜΙΔΗΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ ΟΛΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΚΥΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

ΜΙΛΑ ΘΕΜΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΓΙΑΚ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΚΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ.