Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Βολιώτικα αστέρια του αθλητισμού

Συνεχίζουν τις διακρίσεις κάνοντας περήφανο τον τόπο τους

Ρεπορτάζ: ΔΑΝΑΗ ΨΑΡΡΑ
Οι Βολιώτες αθλητές έχουν τιμήσει πολλές φορές τα ελληνικά χρώματα, κάνοντας περήφανους όλους τους Έλληνες και ιδιαίτερα τους Βολιώτες. Η αθλητική πορεία των πρωταθλητών συνοδεύεται από άπειρα μετάλλια και πολλές διακρίσεις, που τους θυμίζουν κάθε τόσο την προσπάθεια και τον κόπο που κάνουν για να φτάσουν στην κορυφή.

Ώρες ατέλειωτες προπόνησης, συνεχής προσπάθεια, αγώνας για το καλύτερο αποτέλεσμα και αρκετή κούραση, που εξαφανίζεται όταν επιβραβεύεται η προσπάθειά τους με ένα μετάλλιο, χαρακτηρίζει τη ζωή ενός αθλητή.

Όλη αυτή η προσπάθεια των Βολιωτών πρωταθλητών, όπως κάθε χρόνο, βραβεύτηκε από τον Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π - ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Δήμου Βόλου σε μια εκδήλωση που παραβρέθηκαν όλοι οι βραβευθέντες αθλητές, οι γονείς, οι προπονητές και οι φίλοι του αθλητισμού.

Οι κορυφαίοι αθλητές που πέτυχαν διεθνής επιτυχίες το έτος 2011, είναι οι εξής: Παπαχρήστος Στέργιος (Κωπηλασία), Βολικάκης Χρήστος (Ποδηλασία), Φιλιππίδης Κωνσταντίνος (Κλ. Αθλητισμός), Καλαμποκά Τριανταφυλλιά (Κωπηλασία), Χρηστομάνος Κωνσταντίνος (Κωπηλασία), Λουλούδης Αλέξανδρος (Κωπηλασία) και Κτενά Σοφία (Κολύμβηση).

Ο αθλητής Στέργιος Παπαχρήστος, (26 Ιανουαρίου 1989) ξεκίνησε την κωπηλασία το 2004 στον κωπηλατικό όμιλο ΟΕΑ/ΝΑΒ, ενώ από μικρός ασχολιόταν με διάφορα αθλήματα. Το 2011, ο Στέργιος έκανε για ακόμη μια φορά περήφανους όλους τους Έλληνες, αφού κατέκτησε το 2ο Παγκόσμιο μετάλλιο, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Σλοβενία, τον Αύγουστο. Με αυτή του την νίκη, εξασφάλισε και την πρόκρισή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Λονδίνο του 2012. Ο Στέργιος Παπαχρήστος, δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ: « Στόχος μου αυτή την στιγμή είναι να κάνω μια σωστή προετοιμασία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, να έχω την υγεία μου, ώστε να μπορώ να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και να καταφέρω μαζί με την υπόλοιπη ομάδα να κατακτήσουμε ένα μετάλλιο στην Ολυμπιάδα. Όσο για την βράβευση, θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους φίλους μου και τον προπονητή μου, που στέκονται δίπλα μου και με στηρίζουν. Όπως είπα, όμως, όταν μου δόθηκε το βραβείο στην εκδήλωση, κάποιοι νοιάζονται μόνο για τις φωτογραφίες και για το φαίνεσθε. Εμένα, δεν με ενδιαφέρουν αυτά. Με ενδιαφέρει, αυτοί οι κάποιοι να τηρούν τις υποσχέσεις που δίνουν και να μας βοηθούν σε κάθε μας προσπάθεια. Κάποιοι είπαν ότι αθλούμαστε για οικονομικούς λόγους. Εγώ το μόνο που απαντάω σ’ αυτούς, είναι ότι αγαπάω τον Βόλο και ότι είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας και θα συνεχίσω να προσπαθώ για το καλύτερο. Αν νοιαζόμουν για το οικονομικό, θα τα είχα παρατήσει, αν σκεφτεί κανείς ότι από το 2009, έχουν κοπεί αυτά τα προνόμια κι όμως εγώ δεν τα έχω παρατήσει». Ο Στέργιος, πριν την συμμετοχή του στην Ολυμπιάδα, θα συμμετέχει σε δύο Παγκόσμια Κύπελλα, σε ένα μήνα στην Σερβία και σε τρεις μήνες στην Ελβετία.

Η Τριανταφυλλιά Καλαμποκά (16 Σεπτεμβρίου 1989) ξεκίνησε την κωπηλασία το 2005. Μέχρι πριν 2 μήνες, ανήκε στον όμιλο του Βόλου ΟΕΑΝΑΒ, όμως μετά την απόλυση του προπονητή της κ. Καμμένου, η Λίτσα αποχώρησε από τον όμιλο. Το 2011, κατέκτησε το χρυσό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κάτω των 23 ετών στην Ολλανδία, τον Ιούλιο, για αυτό βραβεύτηκε από τον Δήμο Βόλου ως μία από τις αθλήτριες που έκανε διεθνή επιτυχία το έτος 2011. Φέτος, η Τριανταφυλλιά δεν θα συμμετέχει σε κάποιο αγώνα αλλά συνεχίζει να κάνει καθημερινές προπονήσεις με τον προπονητή της κ. Καμμένο. Η Τριανταφυλλιά Καλαμποκά δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ: «Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους φίλους μου μα πάνω από όλα τον προπονητή μου, που μου έχει σταθεί στις εύκολες αλλά και στις δύσκολες στιγμές της αθλητικής μου πορείας. Το βραβείο, το αφιέρωσα στον προπονητή μου, γιατί μου έχει σταθεί όλα αυτά τα χρόνια και γι’ αυτό συνεχίζω να κάνω προπονήσεις μαζί του. Από τη στιγμή που απολύθηκε από τον ΟΕΑ/ΝΑΒ, δεν έχω ξαναπάει να κάνω προπόνηση εκεί. Όσο για του στόχους μου, προς το παρών δεν θα συμμετέχω σε αγώνα αλλά δεν σταματάω τις προπονήσεις μου».


Ο Κωνσταντίνος Χρηστομάνος (10 Νοεμβρίου 1993) εδώ και 13 χρόνια ασχολείται με το άθλημα της κωπηλασίας στον όμιλο του ΝΟΒΑ. Το 2011, ο Κωνσταντίνος κατέκτησε την 3η θέση στη δίκωπο άνευ πηδαλιούχου, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που έλαβε χώρα στο Ίτον, στην Αγγλία. Ο Κωνσταντίνος Χρηστομάνος, δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ: «Ευχαριστώ τους γονείς μου που με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, τον όμιλό μου και περισσότερο τον προπονητή μου κ. Γιώργο Κουρκούμπα, που με βοήθησε να φτάσω σε αυτό το επίπεδο και με βοηθάει ακόμα για να πετύχω τους στόχους μου. Όνειρό μου είναι να καταφέρω να συμμετάσχω σε μια Ολυμπιάδα, αλλά πιο κοντινός μου στόχος αυτή την στιγμή είναι να συμμετάσχω στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων Ανδρών. Μακάρι να συνεχίσω να τα πηγαίνω καλά και να καταφέρω να κατακτήσω περισσότερα μετάλλια ως Έλληνας αθλητής». Σήμερα, ο Χρηστομάνος θα αγωνιστεί για την πρόκριση της Εθνικής ομάδας και την δεύτερη βδομάδα του Πάσχα θα αγωνιστεί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στον Σχοινά.

Ο Αλέξανδρος Λουλούδης, (24 Νοεμβρίου 1993) ξεκίνησε να ασχολείται με το άθλημα της κωπηλασίας το 2004 στον όμιλο ΝΟΒΑ. Ο Αλέξανδρος, βραβεύτηκε ως κορυφαίος αθλητής από τον Δήμο Βόλου, αφού το έτος 2011, πήρε την 3η Παγκόσμια νίκη στη δίκωπο Εφήβων, την 3η Βαλκανική νίκη στη δίκωπο εφήβων και δύο χρυσές πανελλήνιες νίκες δίκωπου και τετράκωπου με πηδαλιούχο. Ο Αλέξανδρος Λουλούδης δήλωσε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ: «Σίγουρα είναι μια επιβράβευση για τη κούραση και την προσπάθεια που κάνουμε όλοι οι αθλητές. Επιπλέον είναι ένα ηθικό κίνητρο για μας, μιας και δεν έχουμε οικονομικά προνόμια. Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που μου στάθηκαν και μου έδωσαν την δύναμη να συνεχίσω τον αγώνα μου για το καλύτερο». Ο Αλέξανδρος Λουλούδης, φέτος αγωνίζεται στην κατηγορία Νέων Ανδρών και στόχος του είναι μια θέση στον τελικό, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων Ανδρών. Μαζί με τον συναθλητή του, Χρηστομάνο, ο Λουλούδης θα αγωνιστεί στις 22-25 Απριλίου, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στον Σχοινιά, ενώ σήμερα αγωνίζεται για την πρόκριση της εθνικής ομάδας.

Πηγή: www.taxydromos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: