Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Ασουμανάκη: «Πρώτος στόχος επετεύχθη, πάμε για το δεύτερο!»

Η Σοφία Ασουμανάκη μιλά στο gazzetta.gr για την κατάκτηση του πρώτου στόχου της, που δεν ήταν άλλος από το Παγκόσμιο κωπηλασίας εφήβων - νεανίδων όπου κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο, αλλά και τον επόμενο αυτό του Παγκοσμίου Ανδρών - γυναικών.


«Είμαι χαρούμενη από αυτήν την επιτυχία. Σίγουρα ήθελα το χρυσό, αλλά δεν βγήκε λόγω κάποιων τεχνικών προβλημάτων που αντιμετώπισα. Ήθελα πολυ να είμαι στο βάθρο, γιατί ένιωθα ότι το χρωστούσα στον εαυτό μου, αφού πέρυσι είχα μείνει εκτός μεταλλίων, ένεκα της απειρίας μου. Κλείνω μόλις δύο χρόνια στην κωπηλασία και όλα έχουν έρθει πολύ γρήγορα. Έχω δουλέψει πολύ, και τώρα νιώθω να ανταμείβονται οι κόποι μου», δήλωσε η Σοφία Ασουμανάκη και προσθεσε σχετικά με την κούρσα,

«Είχα κάποιο πλάνο στο μυαλό μου πριν μπω στην κούρσα και προσπάθησα να το εφαρμόσω. Στο πρώτο κομμάτι μου βγήκε πολύ καλά, όμως η συνέχεια δεν ήταν όπως την είχα σχεδιάσει. Με επηρέασε λίγο ο καιρός, ο ανταγωνισμός, αλλά είμαι χαρούμενη με την θέση που πήρα».

Το πρόγραμμα δεν έχει διακοπές για την διεθνή κωπηλάτισσα η οποία τόνισε: «Αυτή τη χρονιά έχω βάλει δύο μεγάλους στόχους. Ο ένας επετεύχθη, ήταν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα εφήβων - νεανίδων. Ο επόμενος και μεγάλος στόχος είναι στα τέλη Αυγούστου το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανδρών - γυναικών, το οποιο δίνει και πρόκριση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.

Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των γυναικών θα αγωνιστώ στο διπλό σκιφ με την Κατερίνα Νικολαΐδου και είμαι πολύ αισιόδοξη. Στους τελευταίους αγώνες δείξαμε ότι είμαστε στα πληρώματα που μπορούν να διεκδικήσουν ένα εισιτήριο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Επομένως διακοπές δεν περιλαμβάνει άμεσα το πρόγραμμα μου, αφού συνεχίζω την προετοιμασία μου με την Κατερίνα στην Καστοριά».

Κλείνοντας η Σοφία θεώρησε απαραίτητο να δείξει την ευγνωμοσύνη της σε όσους την έχουν βοηθήσει να φτάσει τόσο ψηλά σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, λέγοντας δημόσια ένα ευχαριστώ: «Όλη αυτή την εξέλιξη την οφείλω σε κάποιους ανθρώπους. Χρωστώ λοιπόν, ένα μεγάλο ευχαριστώ καταρχάς, στην οικογένεια μου, η οποία μπορεί αν μην βρίσκεται πάντα κοντά μου αλλά με στηρίζει με τον καλύτερο τρόπο.

Ευχαριστώ τους προπονητές μου στον Ελληνικό Ναυτικό Όμιλο Αιγυπτιωτών, τον Βασίλη Πολύμερο και την Χρύσα Μπισκιτζή. Νιώθω περήφανη που τους έχω δίπλα μου, γιατί από αυτούς τους δύο και τον Κυριάκο Ζαρουλέα ξεκίνησε αυτό το υπέροχο ταξίδι. Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Επίσης είμαι ευγνώμων στους ομοσπονδιακούς προπονητές, Τόλη Παλαιοπάνο και Κώστα Κοντομανώλη, με τους οποίους από τις 360 ημέρες το χρόνο τις 300 είμαστε μαζί.

Πέρα από προπονητές είναι κηδεμόνες, ψυχολόγοι και τόσα άλλα και φυσικά τον κύριο Ποστιλιόνε, που με εμπιστεύτηκε, παίρνοντας με στα προπονητικά κοινόβια, δίνοντας μου έτσι μεγάλες ευκαιρίες. Γι αυτό κι εγώ προσπαθώ για να τον βγάζω ασπροπρόσωπο! Τέλος, ευχαριστώ τους φυσιοθεραπευτές μου, Σούλα Θάνου και Κοσμά Κοντογιάννη».

Πηγ: gazzetta.gr

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΜΡΟΒΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙς ΚΑΝΕΙ. ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕς ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΩΘΗΚΑΝ ,ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΠΑΡΑΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΙΧΩς ΥΤΕ ΤΟ 1% ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ .ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

ola καλά αλλά ,αλλα μην μασ παρουσάζεισ κηδεμόνεσ και ψηχολόγους αυτούσ που δεν κηδεμόνεψαν τα δικά τοους παιδιά και οικογένειες .να μας τα πείσ οταν σε ξεζουμίξουν και δεν σε έχουν ανάγκη και σε πετάξουν οπωσ άλλα ταλέντα ....αξεστοι και κερο-κερδοσκόποι είναι