Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Μια μαμά στην Εθνική!

By Sportsfeed


Στα 33 της χρόνια, η Γεωργία Δημάκου επιστρέφει δυναμικά όχι απλά στην ενεργό δράση αλλά και στην Εθνική ομάδα.

της Σεβαστής Βρακατσέλη

Μετά την εξαιρετική της εμφάνιση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα κωπηλασίας είναι ανάμεσα στους 21 αθλητές που κάλεσε ο ομοσπονδιακός προπονητής, Τζιάνι Ποστιλιόνε, για το προπονητικό κοινόβιο που είναι σε εξέλιξη από την Κυριακή 26 Απριλίου στο Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο του Σχοινιά.
Η αθλήτρια του ΝΑΣ και μητέρα τριών ανήλικων παιδιών, Γεωργία Δημάκου είχε διακόψει τον αθλητισμό τα τελευταία χρόνια λόγω των οικογενειακών υποχρεώσεων της αλλά πλέον φωνάζει παρούσα και έτοιμη για πολλά πράγματα όπως δήλωσε στο Sportsfeed. «Όλοι πρέπει να κάνουν κάτι για τον εαυτό τους… Εγω κάνω κωπηλασία. Αυτό με γεμίζει και για αυτό επέστρεψα». Μια επιστροφή που σίγουρα αφήνει πολλές υποσχέσεις. «Για την δυναμική επιστοφή μου βοήθησαν πολλοί. Πρώτος από όλους ο άντρας μου, τόσο με την παρότρυνση του όσο και με τις γνώσεις του σε θεματα προπονητικής. Μαζί με αυτόν και ο παλιός μου προπονητής που επέστρεψε μετά από 10 χρόνια ξανα στο σωματείο μου. Το να βρεiς στήριξη είναι το πρώτο κίνητρο. Η κλήση στην Εθνική ομάδα σίγουρα είναι μια επιβράβευση. Νιώθω πως ο χρόνος προπόνησης μου έπιασε τόπο».
Στην προετοιμασία της Εθνικής ομάδας βρίσκεται ανάμεσα στην… πιτσιρικαρία του αθλήματος συνεχίζοντας το ρόλο της μαμάς που έχει και στη ζωή της. «Με τα παιδi;a στο προπονητικό κοινόβιο τα πάμε πολύ καλά! Έρχονται για συμβουλές σε εμένα ακόμα και για πράγματα που τα θεωρούσα αυτονόητα». Συμβουλές τις οποίες φυσικά δεν τους αρνείται με κυριότερη αυτή που δίνει και στον εαυτό της. «Πάντα να το διασκεδάζεις. Aν κάθε στιγμή δεν σε ευχαριστεί τότε δεν έχει αξία! Αν είναι να κανω 10 ώρες προπόνηση την ημέρα για να χαρώ ενα μετάλιο για 10 λεπτά δεν έχει αξία. Καθε προπόνηση πρέπει να με γεμίζει όσο μια νίκη».
Η ίδια ωστόσο παραμένει προσγειωμένη και σε καμία περίπτωση δεν θέλει να σκέφτεται από τώρα τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. «Από εδώ και πέρα θέλω να βαζω ένα στόχο την φορά.. Σίγουρα όλων των παιδιών ο στόχος έιναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες αλλά για μένα είναι νωρίς ακόμα. Ελπιζω να πάω στο ευρωπαϊκό και απο εκεί και πέρα να θέσω τον επόμενο στόχο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: