Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Rising Star: Πέντε λεπτά με τον Lars Hartig

Lars HARTIG (GER)

Birth Date 24/12/1990
Country GER
Place of Residence Hude
Sex male
Civil Status Single
Language for Interviews German
Height 187 cm - 6ft/2inch
Other Sports cycling, running



Η επιλογή του ως αναπληρωματικός για την Εθνική ομάδα τζούνιορ του 2008 θα πρέπει να ήταν ένα τεράστιο κίνητρο για τον Γερμανό Lars Hartig. Lars να επιστρέψει τον επόμενο χρόνο. Και όντας ακόμη 18 ετών μπήκε στην -23 ομάδα και κέρδισε το χρυσό στο ελαφρύ διπλό σκιφ με τον Christian Hochbruck. Το 2010 κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κωπηλασίας στο διπλό σκιφ ελαφρών βαρών των ανδρών και το 2011 τερμάτισε στην τέταρτη θέση στο διπλό σκιφ ελ. β. των ανδρών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας. Στα 22 του ο Lars είναι το ανερχόμενο αστέρι του World Rowing για τον Φεβρουάριο.

Κωπηλατώ γιατί ... Μου αρέσει να πιέζω τον εαυτό μου.

Ο στόχος μου στην κωπηλασία είναι ... να κερδίσω ένα μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.

Στο εργόμετρο ακούω ... δυνατή μουσική.

Χαλαρώνω περισσότερο όταν ... 1.) έχω μια μέρα ρεπό, 2.) Mια ηλιόλουστη μέρα στο σπίτι μου στην παραλία.

Λιγότερο αγαπημένη μου προπόνηση είναι ... σε εσωτερικό χώρο ή οι μεγάλες UT 2 συνεδρίες .

Αγαπημένη μου προπόνηση είναι ... όλες οι προπονήσεις στο νερό με εκκινήσεις ή μεγάλα κομμάτια.

Σπουδάζω ... τη διατροφική αξία όλων των ειδών παντοπωλείου που αγοράζω (προφανώς μόνο το καλοκαίρι).

Σε 10 χρόνια θα κάνω ... καλά ... Εγώ πραγματικά δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω σε έξι μήνες.

Σκληρότερος αγώνας μου ... ήταν ο τελικός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας που διεξήχθη στο Bled το 2011.

Το κίνητρό μου... η αίσθηση όταν διασχίζω τη γραμμή τερματισμού πρώτος.

Μια τυπική ημέρα ...ξεκινά πολύ νωρίς.

Ενοχλούμαι όταν ... έχω να χάσω βάρος.

Σκιφ ή μεγάλα κουπιά; Σκιφ.

2 ή 5 χιλ. στο εργόμετρο; Σίγουρα 2 χιλ.

Αγαπημένη μου βάρκα είναι ... το διπλό σκιφ ελαφρών βαρών (LM2x).

Αγαπημένο μου φαγητό είναι ... όλα τα είδη των ζυμαρικών.

Πρότυπό μου είναι ... το τέρας των μπισκότων… μπορεί να φάει τόνους μπισκότα χωρίς να παχύνει!

Φοβάμαι ... κάθε είδους γραπτές εξετάσεις.

Πηγή: www.worldrowing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: