Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Joseph Sullivan: Αθλητής του μήνα Φεβρουάριου από το World Rowing

Joseph SULLIVAN (NZL)

Birth Date
4/11/1987
Profession
Student
Hobbies
Swimming, cycling
Country
NZL
Place of Residence
Karapiro
Sex
male
Civil Status
Single

Συνέντευξη με τον Joseph Sullivan

ΜΕΡΟΣ 1ο

Η προσπάθεια να κάνεις τον Joseph Sullivan να καυχηθεί δεν είναι εύκολη. Ο 24χρονος Νεοζηλανδός θεωρεί τον εαυτό του μέσα στο μέσο όρο όσον αφορά την κωπηλασία. Αλλά πέρα από την μετριοφροσύνη του είναι δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Αγωνίζεται στην εθνική ομάδα της Νέας Ζηλανδίας από έφηβος και στη συνέχεια κατέκτησε δύο διαδοχικούς Παγκόσμιους τίτλους στην κατηγορία των -23. Ως -23 αθλητής είχε μια συμμετοχή στη μεγάλη κατηγορία σε έναν αγώνα Παγκοσμίου Κυπέλλου τερματίζοντας στην πέμπτη θέση.

Για αυτή του τη διαδρομή ο Joseph είναι ο Αθλητής του μήνα Φεβρουάριου για το World Rowing.



World Rowing: Πώς ξεκίνησες την κωπηλασία;
Joseph Sullivan:
Στο γυμνάσιο ένα από τα μεγαλύτερα παιδιά με προέτρεψε να αρχίσω κωπηλασία. Ήμουν πολύ καλός σε ανώμαλους δρόμους και τον στίβο και με ξεχώρισε. Είχα παρακολουθήσει κωπηλασία και την είχα βρει πολύ ευχάριστη.

WR: Είστε από το Picton (μια μικρή παραθαλάσσια πόλη), που προπονείστε;
JS:
Όταν ήμουν αρχάριος προσπαθούσα στο λιμάνι, το οποίο όμως κατακλυζόταν όλο το χρόνο από αλιευτικά σκάφη. Τότε αρχίσαμε την προπόνηση σε ένα κοντινό ποτάμι, το Wairau, περίπου μισή ώρα μακριά.
WR: Αποκαλείτε τον εαυτό σας ως «τον μικρότερο βαρέων βαρών στον κόσμο». Τι ύψος και βάρος έχετε;
JS:
Είμαι 182 εκατοστά και 82kg.

WR: Έχετε σκεφτεί ποτέ να περάσετε στην ελαφριά κατηγορία;
JS:
Όχι, ποτέ δεν ήταν στις επιλογές μου και δεν το ήθελα ποτέ, ακόμη και στο λύκειο. Πάντα ήμουν στη βαρέων βαρών.

WR: Που νομίζετε ότι βρίσκεται η δύναμή σας στο άθλημα;
JS:
Δεν ξέρω! [Γέλια] Είμαι λίγο πεισματάρης. Πάντα μου λένε ότι είμαι πολύ μικρός και μου αρέσει να αποδεικνύω ότι κάνουν λάθος.

WR: Υπάρχει κάτι στο οποίο μπορείτε να ξεπεράσετε τους συναθλητές σας;
JS:
Όχι πραγματικά. Είμαι ο πιο αργός στην ομάδα στο εργόμετρο και δεν σηκώνω αρκετά βάρη.
WR: Έχετε παρόμοιο ύψος με τον Nathan [Nathan Cohen, συνεργάτης του στο διπλό]. Πώς ήταν όταν ξεκίνησες κωπηλασία μαζί του;
JS:
Ήταν καλό που βρέθηκα στη βάρκα με τον Nathan. Ο ένας εξισορροπεί τον άλλο. Εκεί που αυτός υστερεί είμαι εγώ δυνατός. Έχει μεγαλύτερη κουπιά και είναι περισσότερο συνεπής στον αγώνα. Εγώ είμαι καλός στην εκκίνηση και στον τερματισμό.

WR: Τόσο εσείς όσο και ο Nathan είστε οι πιο μικροκαμωμένοι από τους ανταγωνιστές σας. Υπάρχει κάτι στο στυλ ή την τεχνική σας που κάνετε διαφορετικά και καταφέρνετε να καλύψετε τη διαφορά;
JS:
Ναι, σίγουρα. Έχουμε λίγο μικρότερο τόξο από τα περισσότερα πληρώματα και μπορούμε να επιτυγχάνουμε πολύ υψηλότερο ρυθμό, κάτι που είναι όφελος για εμάς, καθώς μας δίνεται η ευκαιρία να αλλάξουμε ταχύτητα πιο γρήγορα από ό, τι άλλες ομάδες. Άκουσα ότι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είχαμε περίπου 38 (κουπιές ανά λεπτό) και 45 στο τέλος.

WR: Έχετε δηλώσει ότι ήταν δύσκολο να μπείτε στην εθνική ομάδα, λόγω του ύψους σας.
JS:
Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι δεν ταίριαζα με τους άλλους αθλητές. Ότι οι άλλοι αθλητές θα δυσκολευόντουσαν να κωπηλατούν μαζί μου. Σαν έφηβος κατέληξα στο σκιφ σαν ρεζέρβα του τετραπλού.

WR: Πότε πήγατε στο εθνικό προπονητικό κέντρο του Karapiro και γίνατε μέλος της εθνικής ομάδας;
JS:
Μετά τους έφηβους. Ερχόμουν μέχρι το Karapiro για το χειμώνα ούτως ή άλλως. Στη συνέχεια ξεκίνησα στο πανεπιστήμιο εκεί.

WR: Κάνετε προπόνηση στο μονό σκιφ ή πάντα στο διπλό;
JS:
Κάνουμε αρκετά στο σκιφ με τον Nathan, τον Storm (Uru) και τον Peter (Taylor), από τους οποίους «τρώω ξύλο». Δυσκολεύομαι με την απόσταση. Είμαι περισσότερο για τα σύντομα και γρήγορα κομμάτια μου.

WR: Πώς είναι μια τυπική ημέρα σας αυτή την περίοδο;
JS:
Σηκώνομαι στις 6 το πρωί και είμαστε στο νερό από τις 7:00 κάνοντας 20 με 30 χιλιόμετρα κάποιες μέρες. Κάνουμε βάρη δύο φορές την εβδομάδα και το απόγευμα μια μικρότερη απόσταση στο νερό ή στο εργόμετρο. Σπούδαζα, αλλά έμεινα ένα χρόνο μακριά για να επικεντρωθώ στην Ολυμπιακή προετοιμασία. Παρακολουθώ μια σειρά μαθημάτων φωτογραφίας, σαν χόμπι.

WR: Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τον Φεβρουάριο;
JS:
Το εθνικό πρωτάθλημα Νέας Ζηλανδίας. Θα αγωνιστώ σε σκιφ, διπλό και τετραπλό για το Regional Performance Centre (Περιφερειακό Κέντρο Απόδοσης) που ανήκω και θα είμαι αντίπαλος του Nathan. Συνήθως βγαίνω δεύτερος [γέλια].

Πηγή: www.worldrowing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: