Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Ο Duncan Free διεκδικεί την πέμπτη του συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες

Duncan Free
Έξι μήνες μετά από ένα φοβερό ατύχημα στο οποίο το πόδι του είχε συντριβεί σε 20 σημεία, ο χρυσός Ολυμπιονίκης του 2008 Duncan Free, εξακολουθεί να έχει το Λονδίνο στο στόχαστρό του.
O Free διεκδικεί την πέμπτη του συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες, μέσα από μια σειρά αγώνων αξιολόγησης από τους οποίους θα καταρτιστεί η Ολυμπιακή ομάδα της Αυστραλίας.
Ο 38χρονος, ο οποίος είχε κερδίσει το χρυσό στη δίκωπο με τον Drew Ginn στο Πεκίνο και το χάλκινο στο τετραπλό 16 χρόνια πριν στην Ατλάντα, στοχεύει σε μια θέση στην τετράκωπο άνευ για το Λονδίνο, .
Μιλώντας για το ατύχημα του περασμένου Μαΐου ο Free είπε:
 «Θεωρώ τον εαυτό μου πραγματικά τυχερό».
Ήταν τα γενέθλιά του και αποφάσισε να τα γιορτάσει με μια βόλτα με ποδήλατο με μερικούς συντρόφους από το Surfers Paradise Rowing Club.
 «Ήμαστε τέσσερις από εμάς για μια βόλτα με τα ποδήλατα, όταν ένα όχημα με τρέιλερ γύρισε μπροστά μας».
«Προσπάθησα να φρενάρω αλλά ήταν πολύ αργά, χτύπησα στο ρυμουλκούμενο, πετάχτηκα έξι ή επτά μέτρα στον αέρα και χτύπησα στην άσφαλτο με 45km / h περίπου».
«Το επόμενο πράγμα που θυμάμαι, είναι να είμαι στο νοσοκομείο Gold Coast, με το δεξί πόδι μου στο γύψο».
Πέρασε μια εβδομάδα στο νοσοκομείο, καθώς και 15 με δεκανίκια. Τώρα, το δεξί του πόδι είναι 2,5 εκατοστά μικρότερο από τ’ αριστερό του.
«Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν να μάθω να περπατώ πάλι, κάτι που δεν ήταν εύκολο», λέει ο Free.
«Εξακολουθώ να περπατώ με ένα μπαστούνι. Παραδόξως, μου είναι πιο δύσκολο να περπατώ παρά να κωπηλατώ, αλλά πλησιάζω "εκεί"».
«Και το "εκεί" είναι το Λονδίνο».
«Ποτέ δεν έχω εγκαταλείψει το όνειρό μου να αγωνιστώ για την Αυστραλία στο Ολυμπιακό κωπηλατοδρόμιο του Eton», είπε.
Από την πρώτη του συμμετοχή το 1994 μέχρι τη στιγμή του ατυχήματος, ο Free ήταν ένα σημαντικό γρανάζι στο εθνικό πρόγραμμα κωπηλασίας.
«Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που έσπασε μόνο το πόδι μου», είπε. 
Στις δοκιμασίες αυτές θα βρεθεί αντιμέτωπος όχι μόνο με τον χρόνο, αλλά και με μια νέα φουρνιά αθλητών στο σκιφ.
 «Έχω να ασχοληθώ σοβαρά με το σκιφ από την Αθήνα, σχεδόν πριν από οκτώ χρόνια», είπε ο Free.
«Το χρησιμοποιώ αυτό ως δικαιολογία, αλλά πραγματικά πιστεύω ότι έχω ανακτήσει το μεγαλύτερο μέρος της δύναμης στο σπασμένο πόδι».
«Το Λονδίνο είναι ο τελικός στόχος μου».
Πηγή: www.theaustralian.com.au

Δεν υπάρχουν σχόλια: