Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Αθλητής του Νοεβρίου 2011 - Drew Ginn (AUS)


Τετάρτη απόγευμα και ο Drew Ginn έχει μόλις τελειώσει μια ώρα στο ποδήλατο πριν βάλει τον 6χρονο γιο του Jasper και την 10χρονη κόρη του Kyra για ύπνο. Ήρθε η ώρα για μια τηλεφωνική συνέντευξη με το World Rowing πριν το δείπνο. Αυτό όμως είναι μια μόνο στιγμή από την ημέρα του Ginn. Έκανε προπόνηση στην Τετράκωπο πριν πάει στην Canberra για δουλειά. Ο Ginn επέστρεψε στην Melbourne στις 3 το απόγευμα για να προλάβει και την απογευματινή προπόνηση. Πατέρας, Σύζυγος, Σύμβουλος, Κωπηλάτης. Για τον Drew Ginn η κωπηλασία είναι μέρος της ζωής του για τουλάχιστον 20 χρόνια ξεκινώντας σαν μέλος της Χρυσής Ολυμπιακής Τετρακώπου την ‘Oarsome Foursome’ όπως έμεινε στην Ιστορία. Έχει επιστρέψει στο αγαπημένο του άθλημα 2 φορές μετά από ισάριθμες επεμβάσεις στην πλάτη του, από τις οποίες η μία του στοίχισε την συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Sydney ενώ η δεύτερη ήταν αμέσως μετά την κατάκτηση του Χρυσού Μεταλλίου στο Πεκίνο. Ο Ginn επέστρεψε στην κωπηλασία φέτος κατακτώντας την 4η Θέση στην Τετράκωπο Ανδρών.

Από την Μελβούρνη ο Ginn μας μίλησε καθώς ανακυρήχθηκε ο Αθλητής του μήνα Νοεμβρίου.

World Rowing: Στην καριέρα σου σαν αθλητής έχεις ασχοληθεί με διαφορετικά αθλήματα. Ποιό ήταν το πιο περίεργο;
Drew Ginn:
Το πιο επίπονο αγώνισμα που ασχολήθηκα ήταν το Ironman το 2005. Μου πήρε 10 ώρες για να τερματίσω. Βγήκα 7ος απο την θάλλασα και κατέβηκα 7ος απο το ποδήλατο πονώντας σε όλο μου το σώμα και είχα έναν μαραθώνιο ακόμα να τρέξω. Όταν τερμάτισα συνηδητοποίησα τι απόθεμα δυνάμεων έχουμε και ότι πάντα θα βρούμε έναν τρόπο να τερματίσουμε.

WR: Σε τι βαθμό πιστεύεις οτι έχει επηρρεάσει η τύχη την κωπηλατική σου καρριέρα;
DG:
Δεν θα το έλεγα τύχη, απλώς λέω οτι ήμουν στο σωστό μέρος την σωστή στιγμή αλλα πιστεύω οτι δημούργησα τις ευκαιρίες που μου παρουσιάστηκαν. Πιστεύω οτι έχω βρεθεί σε πολύ καλές στιγμές. Ειδικά οταν στην ηλικία των 20 ετών ήμουν μέλος της ‘Oarsome Foursome’ πιστεύω οτι ήταν η καλύτερη περίπτωση. Εάν δεν είχε συμβεί το παραπάνω η επιτυχία θα είχε έρθει αρκετά αργότερα.

WR: Μετά την εγχείριση στην πλάτη σου μετά το τέλος των Ολυμπιακών Αγώνων στο Πεκίνο, πίστευες οτι θα ξαναγωνιζόσουν σε υψηλό επίπεδο;
DG:
Πιστεύω πως ναι. Είχα βάλει σαν στοχο να φτάσω μέχρι το Πεκίνο, ένας αγώνας μετά τον άλλον. Έπρεπε να αντέξω μέχρι το τέλος. Μετά το τέλος του τελικού πραγματικά ανακουφίστηκα. Ήξερα όμως οτι είχα επιστρέψει μετά το Sydney (o Ginn είχε κάνει άλλη μια επέμβαση στην πλάτη του), 6 με 12 μήνες μετά την εγχείρηση άρχισα να συμβιβάζομαι με την ιδέα να πάω στο Λονδίνο, και όχι απαραίτητα στην Κωπηλασία.

WR: Ξεκίνησες κάνοντας ποδηλασία. Γιατί επέστρεψες στην Κωπηλασία;
DG:
Απλά γιατι δεν ήμουν αρκετά καλός στο ποδήλατο. Εϊχα ήδη ανέβει στο ποδήλατο 6 μήνες μετά την εγχείρηση. Πάντα μου άρεσε το ποδήλατο και έκανα BMX όταν ήμουν μικρότερος, έτσι όταν μου δώθηκε η ευκαιρία ανέβηκα στο ποδήλατο. Είχα δώσει στον εαυτό μου 18 μήνες για να δώ που μπορώ να φτάσω. Μετά συνηδητοποίησα οτι είχα τις δυνατότητες αλλα είχα πολύ δρόμο να δυανύσω και καθώς είχα φτάσει ήδη τα 36 σκέφτηκα ότι εάν καταφέρω να κάνω κωπηλασία θα ήταν πιο εύκολο να φτάσω στο επιθυμητό επίπεδο σε σχέση με τις απαιτήσεις της ποδηλασίας, καθώς θα έπρεπε να γίνω ημιεπαγγελματίας και να μπώ σε μια ομάδα κάτι το οποιο θα απαιτούσε πολλά ταξίδια στο εξωτερικό. Έτσι είδα την κωπηλασία σαν μια ευκαρία για εμένα.

WR: Έχεις βάλει σαν στόχο στο Λονδίνο την Τετράκωπο. Γιατί επιλέξατε αυτή την βάρκα και όχι την Δίκωπο;
DG:
Το συζητήσαμε πολύ με τον Duncan [Free]. Συζητούσαμε συχνά στο τηλέφωνο ρωτώντας με εάν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω ενώ εγώ ημουν προβληματισμένος ρωτώντας τον "τι θα κάνουμε", καθώς δεν ήθελα να επιστρέψω στην δίκωπο. Αυτό ήταν πρίν ο Eric [Murray] και ο Hamish [Bond] ιδρύσουν την δυναστεία τους στην Δϊκωπο. Ήθελα μια πρόκληση και να γίνω μέρος ενός μύθου για το άθλημα. Το 1996 τράβηξα με μεγαλύτερους αθλητές οι οποίοι με βοήθησαν και έτσι θα ήθελα να μεταδώσω οτι μπορώ σε νεότερους αθλητές. Δεν ξέρω αν είμαι σωστός αλλα πιστεύω οτι το πιο κατάλληλο σκάφος είναι η Τετράκωπος.

WR: Έχεις ποτέ φανταστεί τον εαυτό σου στο σκίφ;
DG:
Ναι κάθε εβδομάδα (γελάει). Στο τέλος όμως θυμίζω στον εαυτό μου οτι δεν είμαι αρκετά γρήγορος για το σκίφ. Μου αρέσει καθώς είναι ενα εργαλείο προπόνησης και έτσι έχω την επιθυμία να αγωνιστώ με αυτό. Αλλα δεν έχω την φυσιολογία να το κάνω όπως άλλοι αθλητές. Οι περισσότεροι απο αυτούς φένεται να διασκεδάζουν με την μοναξιά του Σκίφ. Είναι διαφορετική ράτσα, είναι "τρελοί". Πιστεύω οτι αποδίδω καλύτερα όταν είμαι σε ομάδα.

WR: Πού είναι η βάση σου τώρα;
DG:
Θα είμαι στο σπίτι μου στην Μελβούρνη μέχρι τον Δεκέμβρη που είναι τα δοκιμαστικά της Εθνικής Ομάδας. Έχουμε επισης ενα μικρό κοινόβιο στην Canberra για τρείς μέρες την επόμενη εβδομάδα. Στην συνέχεια έχουμε τα δοκιμαστικά των μεγάλων αποστάσεων στο τέλος του Δεκέμβρη και ο τελικός μας στόχος είναι τα δοκιμαστικά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες τον Μάρτιο.

WR: Πότε επέστρεψες στις προπονήσεις μετά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα;
DG:
Επέστρεψα δύο εβδομάδες μετά. Είναι λίγο νωρίτερα απο συνήθως αλλα έπρεπε να λάβω υπ'οψιν μου την κατάσταση και την ηλικία μου. Ξεκίνησα κάνοντας εργόμετρο και ποδήλατο. Τέσσερις εβδομάδες μετά το τέλος του Παγκοσμίου ξεκίνησε και η προπόνηση για την υπόλοιπη ομάδα. Την συγκεκριμένη στιγμή προπονούμαι στην Τετράκωπο.

WR: Έχει κάποιους αγώνες στο πρόγραμμα σου για αυτό τον μήνα;
DG:
Έχω κάποια δοκιμαστικά μεγάλων αποστάσεων. Το ένα είναι 3.8km σε Σκίφ και μετά απο μια ώρα σε Δίκωπο ενώ υπάρχουν και αγώνες των 5km και 8.6km σε οκτάκωπο.

WR: Δεν θα έπρεπε να ήσουν στην Canberra, στο Εθνικό Προπονητικό Κέντρο;
DG:
Οι αθλητές που έχουν οικογένεια δεν είναι υποχρεωτικό να βρίσκονται εκεί.

WR: Τα παιδιά σου τι γνωρίζουν για τις επιτυχίες σου στην κωπηλασία;
DG:
Γνωρίζουν οτι με κάνει να ιδρώνω πολύ και οτι απαιτεί να λείπω απο το σπίτι. Η κόρη μου ξέρει κάποια πράγματα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες καθώς συζητάνε πολύ για αυτό στο σχολείο τους. Δεν μπορούν όμως να καταλάβουν ποτε είμαι κουρασμένος. Έχουν μια καθαρά πρακτική άποψη, οτι λείπω απο το σπίτι ακόμα και οταν κάνω προπόνηση στο garage του σπιτιού μου. Έχουν τελείως διαφορετικές ανάγκες.

WR: Έχεις μιλησει στα παιδιά σου για την κωπηλασία;
DG:
Έχω ρωτήσει ήδη την κορη μου εαν ενδιαφέρεται και μου απάντησε αρνητικά. Η γυναίκα μου και εγώ θέλουμε να αποφασίσουν μόνοι τους τι θέλουν στην ζωή τους. Πολλές φορές χρησιμοποιώ παραδείγματα απο την κωπηλασία όταν θέλω να τους εξηγήσω πράγματα απο την καθημερινότητα όπως για πάράδειγμα τα οφέλη απο την ομαδικότητα. Έχουν ανέβει και τα δύο στο εργόμετρο και έχουν βρεί την ακολουθία αλλα δεν υπάρχει περισσότερο ενδιαφέρον. Σαν γονιός δεν έχω μεγάλες προσδοκίες απο αυτά στην κωπηλασία, θέλω απλώς να είναι παιδιά.


Πηγή: www.worldrowing.com 
Αντιγραφή από το Το κουπί.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: