Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Η Βραζιλία πανηγυρίζει από χθες το πρώτο χρυσό σε Π.Κ.Κ.


Η Fabiana Beltrame  κατέκτησε το πρώτο χρυσό μετάλλιο για τη Βραζιλία σε Παγκόσμιο Κύπελλο, στη δεύτερη φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου κωπηλασίας 2011 στο Αμβούργο της Γερμανίας. Η κατάκτηση, στο ελαφρύ μόνο σκιφ, συνέβη το Σάββατο. Η Γερμανίδα Lena Mueller ήταν δεύτερη και η Emma Fred από τη Σουηδία τρίτη.
Η Βραζιλιάνα, η οποία τον περασμένο μήνα ήρθε στην τέταρτη θέση στο Μονάχο, επίσης στη Γερμανία, μπήκε επικεφαλής στον αγώνα από την αρχή και έμεινε μέχρι το τέλος. Η Fabian ανέβηκε στην υψηλότερη θέση του βάθρου μαζί με την κόρη της, Αλίκη.

«Δεν το πιστεύω ότι κέρδισα. Δεν έχω λόγια να περιγράψω την χαρά μου. Είναι το πρώτο χρυσό σε Παγκόσμιο Κύπελλο κωπηλασίας στην ιστορία για τη Βραζιλία και η πρώτη φορά που η κόρη μου Αλίκη ήρθε μαζί μου. Ευχαριστώ τον πρόεδρο της ομοσπονδίας, η οποία επέτρεψε στον άντρα μου και στην Αλίκη να έρθουν μαζί μου. Μου έδωσαν αρκετά δύναμη», είπε.



Πηγή: www.cob.org.br

Δεν υπάρχουν σχόλια: