Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Καμάρι της κωπηλασίας

By sportsfeed


Η δεύτερη συνεχόμενη βράβευσή της από τον ΠΣΑΤ ως της κορυφαίας αθλήτριας της χρονιάς ήταν η απόλυτη δικαίωση για την Κατερίνα Νικολαΐδου. Άλλωστε η Κατερινιώτισσα κωπηλάτρια ήταν με διαφορά η συνεπέστερη Ελληνίδα στα ραντεβού της με τα μετάλλια και τις επιτυχίες σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο.

του Νίκου Κούδα

Βασίλισσα του ποταμού Σάβα και χρυσή πρωταθλήτρια Ευρώπης στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Βελιγραδίου τον Ιούνιο, αργυρή δευτεραθλήτρια στο παγκόσμιο κύπελλο της Λουκέρνης και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα νέων του Βαρέζε τον Ιούλιο, και φυσικά αργυρή δευτεραθλήτρια κόσμου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Άμστερνταμ τον Αύγουστο. Το 2014 ήταν ονειρεμένο για τη «σούπερ Κατερίνα» της ελληνικής κωπηλασίας και του ελληνικού αθλητισμού στο σύνολό του, με τους αθλητικούς συντάκτες της χώρας να αναγνωρίζουν για δεύτερη συναπτή φορά την αδιαμφισβήτητη αξία της, δίνοντας το έναυσμα για την περαιτέρω προβολή και ανάπτυξη του σπουδαίου αυτού άθληματος.

Σε αποκλειστικές δηλώσεις της στο Sportsfeed.gr, η κορυφαία Ελληνίδα αθλήτρια τόνισε τα παρακάτω:

«Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Νιώθω πραγματικά πολύ χαρούμενη με τη βράβευσή μου, που αποτελεί μία δικαίωση των κόπων μίας χρονιάς. Η τελετή της απονομής ήταν πραγματικά πολύ όμορφη. Πάντοτε βέβαια έχεις το άγχος του μικροφώνου -που δεν το έχω… συνηθίσει- το ότι σε βλέπει όλη η Ελλάδα… Ήταν όμως όλα πολύ ωραία. Συγκινήθηκα πάρα πολύ με τον Γιώργο Σαμαρά και τον μικρό Τζέι. Ήταν κάτι μοναδικό. Μάλιστα από τη στιγμή που ήρθε ο Γιώργος, ο μικρός ήταν επάνω του κολλημένος βεντούζα, ούτε ο πατέρας του να ήταν! Πάντως μπράβο του που κατάφερε και ήρθε, παρότι είχε το προσωπικό του πρόβλημα. Όλοι με σταματούσαν και μου έδιναν συγχαρητήρια. Μετά έλαβα τα μηνύματα στο κινητό μου και συνειδητοποίησα τι πραγματικά είχε γίνει. Ένιωθα ότι ίσως δεν το έβλεπε και πολύς κόσμος, γιατί η κωπηλασία δεν είναι και πολύ διαδεδομένη ως άθλημα, αλλά τελικά φαίνεται ότι πάρα πολλοί άνθρωποι παρακολούθησαν την απονομή. Ο πρόεδρος της ΕΟΕ, Σπύρος Καπράλος, μου έδωσε συγχαρητήρια, και μου είπε ότι “μας κάνεις υπερήφανους”. Φυσικά ήταν εκεί και οι γονείς μου, με καμάρωσαν, έκλαιγαν συγκινημένοι. Πιο πολύ από όλους ο πατέρας μου! Και εγώ είμαι ευαίσθητη, αλλά πλέον είμαι πιο ψύχραιμη μπορώ να πω. Δεν γεννηθήκαμε και για να κλαίμε!».

Μετά τη βράβευσή της, η Κατερίνα επέστρεψε στην πόλη της, την Κατερίνη, όπου θα υποδεχθεί τη νέα χρονιά, έχοντας ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις της στο κοινόβιο της Εθνικής ομάδας: «Αυτή τη στιγμή είμαι στην Κατερίνη. Πλέον θα προπονηθώ εδώ, στο σπίτι μου, και θα συνεχίσω το πρόγραμμα υπό την επίβλεψη του προπονητή μου στον ΝΟ Κατερίνης, που είναι διαφορετικός από την Εθνική ομάδα. Στο κοινόβιο θα πάω ξανά από τον νέο χρόνο. Στην Κατερίνη κάνουμε προπόνηση σε κανάλι, οπότε και λίγο να βρέχει ή να φυσάει δεν μας ενοχλεί καθόλου. Τον τελευταίο καιρό έχουμε γίνει λίγο σαν την Αγγλία…».

Όσο για τις σκέψεις για τη νέα χρονιά που έρχεται, όπως είναι φυσικό κυριαρχεί η πρόκριση για τους Ολυμπιακούς του Ρίο: «Για το 2015 έχω άγχος θα μπορούσα να πω, καθώς τα πράγματα γίνονται πιο σοβαρά, αφού διακυβεύεται η Ολυμπιακή πρόκριση. Ψάχνουμε φυσικά την παρτενέρ μου με την οποία θα αποτελέσουμε το πλήρωμα που θα διεκδικήσει την πρόκριση, γιατί δυστυχώς το αγωνισμά μου, το απλό σκιφ ελαφρών βαρών, δεν είναι Ολυμπιακό αγώνισμα. Ευτυχώς υπάρχουν τρεις κοπέλες και έχουμε πολλές εναλλακτικές λύσεις. Είμαι αισιόδοξη ότι θα βρούμε τον καλύτερο συνδυασμό για να διεκδικήσουμε την πρόκριση. Σίγουρα μου δίνει μεγάλη δύναμη για τη συνέχεια το γεγονός ότι αναδείχθηκα κορυφαία αθλήτρια της χρονιάς και θέλω να πιστεύω ότι και το 2015 θα πάει τόσο καλά όσο και το 2014. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, και θα προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Πάνω από όλα να έχουμε υγεία για να υποδεχτούμε τη νεα χρονιά και να είμαστε γεροί, γιατί χωρίς υγεία δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα», συμπλήρωσε η πάντα μετρημένη Κατερίνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: