Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Στέργιος Παπαχρήστος: Το "ανερχόμενο αστέρι" της FISA



Τα αφιερώματα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας προς τους αθλητές και τις αθλήτριες της ελληνικής κωπηλασίας συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς. Αυτή τη φορά είναι σειρά του Στέργιου Παπαχρήστου που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της FISA ως "Ανερχόμενο Αστέρι" με τους συντάκτες του άρθρου να επιχειρούν μια πρώτη γνωριμία μαζί του με την "συνέντευξη των 5 λεπτών" όπως την ονομάζουν.

Σε αυτήν μεταξύ άλλων ο ασημένιος Παγκόσμιος πρωταθλητής του Βόλου αναφέρει:

Το ίνδαλμα μου στον αθλητισμό.... είναι ο Στιβ Ρεντγκρέιβ

Κωπηλατώ γιατί.... η κωπηλασία είναι διάσημο άθλημα στην πατρίδα μου το Βόλο. Δοκίμασα πολλά αθλήματα νωρίτερα αλλά όταν μπήκα σε βάρκα την αγάπησα αμέσως .

Το όνειρό μου είναι.... να συμμετάσχω σε Ολυμπιακούς αγώνες και να πετύχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Όταν κάνω εργόμετρο ακούω..... καλή μουσική.

Χαλαρώνω όταν..... οδηγώ την μοτοσυκλέτα μου ή όταν βγαίνω για καφέ με τους φίλους μου και ακούω μουσική

Η καλύτερη προπόνηση μου είναι..... στο νερό

Η αγαπημένη μου βάρκα είναι..... η τετράκωπος άνευ

Η πιο συναρπαστική μου κούρσα..... ήταν πέρυσι στο Παγκόσμιο στη Νέα Ζηλανδία . Με τους υπόλοιπους συναθλητές μου κάναμε μια "ονειρεμένη κούρσα" και με το μετάλλιο που κερδίσαμε έσβησα κάθε κακή στιγμή από το μυαλό μου

Με βοηθούν..... η οικογένειά μου και οι φίλοι μου

Με ενοχλεί..... να με προδίδουν οι άνθρωποι που αγαπώ

Σε 10 χρόνια..... δεν ξέρω αν θα κωπηλατώ . Ελπίζω να έχω δημιουργήσει οικογένεια και να κάνω πράγματα που δεν μπορώ να κάνω τώρα λόγω έλλειψης χρόνου.

Αγαπημένα μου φαγητά..... είναι τα γλυκά και οι πίτες της γιαγιάς μου

Αγαπημένα μου προγράμματα στην τηλεόραση.... είναι οι ποδοσφαιρικοί αγώνες

Αγαπημένο μου βιβλίο.... Δεν έχω κάποιο αγαπημένο βιβλίο προτιμώ να διαβάζω εφημερίδες και ιδιαίτερα αθλητικές

Η αγαπημένη μου ιστοσελίδα.... είναι της ομάδας μου του Ολυμπιακού

Η αγαπημένη μου ηθοποιός...... είναι η Αντζελίνα Τζολί

Φοβάμαι...... τον θάνατο


Πηγή: www.kopilasia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: