Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Ο Greg Searle ανακοίνωσε την αποχώρηση του


Greg Searle

Ο Greg Searle, αφού πρόσθεσε ένα ακόμη χάλκινο Ολυμπιακό μετάλλιο από το Λονδίνο 2012 στο χρυσό που είχε κατακτήσει 20 χρόνια νωρίτερα στην Βαρκελώνη και στο χάλκινο της Ατλάντα, ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την ενεργό δράση.
Ο 40χρονος Βρετανός είχε μείνει μια δεκαετία εκτός αθλήματος και επέστρεψε κερδίζοντας το χάλκινο μετάλλιο στην οκτάκωπο, στο Eton Dorney, τον Αύγουστο.
«Το ταξίδι μου στο χώρο της κωπηλασίας είχε αίσιο τέλος», δήλωσε ο Searle στο BBC Sport.
«Είμαι υπερήφανος για ότι έχω πετύχει. Το ιδανικό θα ήταν να κέρδιζα το χρυσό, αλλά και το χάλκινο δεν είναι άσχημο».
Και προσθέτει: «Τουλάχιστον ανταμείφθηκα για τη σκληρή δουλειά μου».

Greg Searle, Jonny Searle and Garry Herbert
Tears as Searle brothers win gold
Ο Searle ήταν πλήρωμα με τον αδελφό του Jonny και τον Garry Herbert ως πηδαλιούχο, όταν κέρδισαν το χρυσό μετάλλιο στη δίκωπο μετά, στην Βαρκελώνη το 1992.

Επέστρεψε τέσσερα χρόνια αργότερα για να κερδίσει χάλκινο με την τετράκωπο άνευ στην Ατλάντα, ενώ, το 2000 στο Σύδνεϋ, στον τελικό θρίλερ της δικώπου άνευ, από την πρώτη θέση που ήταν λίγο πριν τον τερματισμό βρέθηκαν στην τέταρτη. Αμέσως μετά παραιτήθηκε.

Το δέλεαρ όμως των Αγώνων στη χώρα του ήταν πολύ δυνατό και, σε ηλικία 37 χρονών, επιστρέφει και καταφέρνει να πάρει μια θέση στην οκτάκωπο και να αγωνιστεί στο Λονδίνο 2012.

Στον τελικό το βρετανικό πλήρωμα προηγείτο μέχρι τα μισά το αγώνα, αλλά μετά δεν άντεξαν και, πρώτα οι Γερμανοί και μετά οι Καναδοί, τους πέρασαν αφήνοντάς τους στην τρίτη θέση.

«Αυτή την περίοδο προσπαθώ να κάνω πράγματα για να κρατήσω τη φυσική μου κατάσταση σε καλό επίπεδο, αλλά μετά από 15 λεπτά στο εργόμετρο «πέφτω» πολύ» λέει ο Searle
«Στο παρελθόν έκανα περισσότερο από δυο ώρες την ημέρα και είχα κουράγιο να κάνω κι άλλο».
«Για τώρα, έχω μια λίστα που συμπλήρωσαν ο γιος με την κόρη μου, με πράγματα που πρέπει να κάνω. Κανόνισα μερικές μέρες για διακοπές και αγόρασα ένα κουταβάκι».
«Στο μέλλον, θέλω να συνεχίσω να εργάζομαι για την βρετανική κωπηλασία, επειδή θέλω να αξιοποιήσουμε την κληρονομιά από το Λονδίνο 2012».
Πηγή: www.bbc.co.uk

Δεν υπάρχουν σχόλια: