Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Ο Zac Purchase προετοιμάζεται για το Λονδίνο στο κοινόβιο στην Πορτογαλία


Ο Zac Purchase προετοιμάζεται για το Λονδίνο στο κοινόβιο στην Πορτογαλία

O Zac Purchase βρίσκεται στην Πορτογαλία με την Εθνική Ομάδα των Ανδρών της Μ.Βρετανίας και μιλάει στην Guardian για τον τρόπο που προετοιμάζεται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.

"Τις τελευταίες 2 εβδομάδες είμαστε στην Πορτογαλία οπου πρέπει να εξοικειωθούμε με τον ογκο της απαιτητικής προπόνησης που κάνουμε καθώς οι αγώνες του Λονδίνου είναι πολύ κοντά.
Το κοινόβιο του Ιανουαρίου είναι το δυσκολότερο της χρονιάς για τις γυναίκες και για τους Άνδρες της κατηγορίας των Ελ. Βαρών καθώς πρέπει να ολοκληρώσουμε το δύσκολο πρόγραμμα των πολλαπλών προπονήσεων της ημέρας, να μελετήσουμε την τεχνική ανάλυση και τα διάφορα γραφήματα τα οποία απεικονίζουν την κατάσταση μας αλλά πρέπει να είμαστε και ανταγωνιστικοί γνωρίζοντας οτι οι προκρίσεις για τις Ολυμπιακές Θέσεις ξεκινάνε με το που γυρίσουμε στην Μ.Βρετανία.
Στα Ελ. Βάρη υπάρχει έντονος ανταγωνισμός, στην βάρκα, στα βάρη, στο εργόμετρο αλλά παρ όλη την ένταση που επικρατεί υπάρχει και μια κρυφή πλευρά των αθλητών η οποία είναι αφορά τις ώρες χαλάρωσης. Ο όγκος της προπόνησης είναι απόλυτα φυσιολογικός με τους Ολυμπιακούς Αγώνες να πλησιάζουν και κάποια από τα μέλη της ομάδας δεν θα φτάσουν μέχρι εκεί.
Μαζί όμως με την σκληρή προπόνηση έρχεται ένα αίσθημα εξάντλησης με τα αποθέματα του οργανισμού να εξαντλούνται. Εκείνη η στιγμή είναι η στιγμή της χαλάρωσης όπου ο αθλητής κάνει αυτό που θέλει ή αυτό που προτείνει ο προπονητής. Οι περισσότεροι προτιμούν να πηγαίνουν στο κρεβάτι, ανάμεσα σε αυτούς και εγώ, μπορώ άνετα να κοιμηθώ για 13-14 ώρες την ημέρα αφήνοντας χρόνο μόνο για φαγητό και προπόνηση.

Η καθημερινότητα μας ξεκινάει στις 6.30 το πρωί όπου μισό ξύπνιοι πηγαίνουμε για πρωινό το οποίο συνήθως αποτελείται από μια αξιοπρεπής μερίδα δημητριακών. Επειδή η πρώτη προπόνηση είναι στο νερό περιμένουμε μέχρι τις 8 όπου ο ουρανός θα αρχίζει να φωτίζεται κάτι που μας δίνει περισσότερο χρόνο να ξυπνήσουμε. Η πρώτη προπόνηση της ημέρας, διαρκεί περίπου 2 ώρες και περιλαμβάνει καρδιοπνευμονική άσκηση στο νερό μαζί με κομμάτια τεχνικών ασκήσεων.

Η δεύτερη προπόνηση της ημέρας, είναι στις 11.30 μετά από μια 2η μερίδα δημητριακών, και περιλαμβάνει τα αγαπημένα μου βάρη. Η προπόνηση αυτή περιγράφεται από πολλά βάρη με δυνατή μουσική, η τέλεια συνταγή για να δυναμώσεις. Μετά από ένα γεύμα βασισμένο σε πρωτεΐνη και έναν υπνάκο, έρχεται η σειρά για την πιο βαρετή προπόνηση, το εργόμετρο. 90 λεπτά συνεχούς άσκησης με πολύ μικρά διαλείμματα.
Μετά από το εργόμετρο πηγαίνουμε κατευθείαν για δείπνο και επικεντρωνόμαστε στα απογευματινά επιδόρπια πριν προσγειωθούμε στο κρεβάτι μας έτοιμοι να επαναλάβουμε το ίδιο έργο την επόμενη μέρα.

Σε κάθε κοινόβιο έχω μαζί μου το απαραίτητο κιτ επιβίωσης. Το συγκεκριμένο κιτ είναι πάντα μαζί μου σε κάθε ταξίδι και ειδικά στο κοινόβιο του Ιανουαρίου στο οποίο δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές εκτός ξενοδοχείου.
Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει 6 βιβλία, 20 DVDs, το Wii μου και το κυριότερα απόθεμα σε σοκολάτες. Αυτή τη χρονιά διάβασα 2 βιβλία, είδα 2 ταινίες (The Thomas Crown Affair (Υπόθεση Τόμας Κράουν) και The Constant Gardener (Ο Επίμονος Κηπουρός)), όλη την σειρά των επεισοδίων του Blackadder (Μαύρη Οχιά) και τερμάτισα ενάμιση παιχνίδι στο Wii (House of the Dead: Overkill και το The Conduit). Όλοι έχουμε διαφορετικά γούστα στις ταινίες αλλά παρόλα αυτά θα μας βρείς όλους μαζί να παρακολουθούμε την σειρά "The Inbetweeners".
Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος να επιλέξω αυτά που διαβάζω, βλέπω ή παίζω, αλλά εξαιτίας του όγκου προπόνησης προσέχω να επιλέγω πράγματα τα οποία δεν χρειάζονται υψηλά επίπεδα συγκέντρωσης. Το πακέτο μου έχει μεγάλη ποικιλία στο περιεχόμενο του. Έχω διαβάσει πολύ την σειρά του Michael Connelly's, "Lincoln Lawyer" όπως επίσης διάβασα και James Cracknell και το "Race to the Pole" του Ben Fogle's για τις προσπάθειες τους να κατακτήσουν την Ανταρκτική. Έχω σκεφτεί να γράψω και εγώ κάποιο βιβλίο στο μέλλον.

Μέσα σε όλα αυτά καταφέρνω να βρω και λίγο χρόνο για να προετοιμάσω κάποια πράγματα για τον γάμο μου, ο οποίος θα γίνει τρεις εβδομάδες μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η Fliss, η αρραβωνιαστικιά μου, προσπαθούμε να οργανώσουμε όσο περισσότερα πράγματα μπορούμε, έτσι στον ελεύθερο μου χρόνο προσπαθώ να οργανώσω την μεταφορά στον γάμο, την τούρτα, και την δεξίωση. Γράφοντας τα όλα αυτά φαίνονται πολλά, και αναρωτιέμαι πως καταφέρνω και τα προλαβαίνω. Το συγκεκριμένο κοινόβιο ήταν εκπληκτικό, όπου έχω επανέλθει δυνατός και υγιής και με μεγάλη επιθυμία να αγωνιστώ. Έχω συγκεντρώσει τη συγκεκριμένη ενέργεια η οποία θα μου χρειαστεί σίγουρα το καλοκαίρι.

Πηγή:  Το κουπί.gr  από m.guardian.co.uk/

Δεν υπάρχουν σχόλια: