Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Παναγιώτης Μαγδανής: “World Rowing’s Rising Star”


Birth Date 29/11/1990
Profession Student
Hobbies Fishing
Country GRE
Place of Residence Mirina Limnoy
Sex male
Civil Status Single
Language for Interviews Greek, English
Height 174cm
                                Weight 64kg
                                Other Sports Tennis


Συνέντευξη με τον Παναγιώτη Μαγδανή

Ο Παναγιώτης Μαγδανής άρχισε να αγωνίζεται σε διεθνές επίπεδο το 2008 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Εφήβων στο σκιφ. Ενώνοντας τις δυνάμεις του με τον Λευτέρη Κόνσολα, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο -23, το 2010 στο Μπρεστ της Λευκορωσίας. Έκτοτε έχει αγωνιστεί σε σκιφ, διπλό και τετραπλό σκιφ και έχει στη συλλογή του δύο Ευρωπαϊκά μετάλλια, ένα ασημένιο σε Παγκόσμιο Κύπελλο και ένα ασημένιο στο Παγκόσμιο του 2012. Στα 22 του μόλις, ο Μαγδανής είναι ένα ταλέντο στα ελαφρά βάρη και γι’ αυτό χαρακτηρίστηκε “World Rowing’s Rising Star” για το μήνα Αύγουστο.



Κωπηλατώ επειδή…. η κωπηλασία μου χαρίζει πολύ όμορφες στιγμές που αλλιώς δεν θα τις ζούσα.

Η λιγότερο αγαπημένη μου προπόνηση…. είναι τα βάρη.

Η πλέον αγαπημένη μου προπόνηση…..
το τρέξιμο.

Η πιο δύσκολη κούρσα….. ο μικρός τελικός στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2012.

Το κίνητρό μου…. η επιθυμία μου να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα.

Η αγαπημένη μου βάρκα.... είναι το τετραπλό σκιφ.

Μετά από δέκα χρόνια…. ελπίζω να έχω κατακτήσει ένα Ολυμπιακό μετάλλιο και να έχω κάνει οικογένεια.

Στο εργόμετρο ακούω…. τον προπονητή μου.

Το αγαπημένο μου φαγητό….. οποιοδήποτε σπιτικό φαγητό.

Μια τυπική μου μέρα….. ξεκινά με προπόνηση μετά το πρωινό και συνεχίζεται με το μεσημεριανό φαγητό, λίγη ξεκούραση και προπόνηση και πάλι. Μετά χαράρωση με τους φίλους.
Μετάφραση "Greek Rowers" από www.worldrowing.com


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Synexise me tolmh kai ithiki kai tha pareis to xryso .