Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Σκληρή προετοιμασία στα Θέρμα για τον Ν.Ο.Μυτιλήνης


NOM_rowing_koupia

Στις εγκαταστάσεις του Ναυτικού Ομίλου Μυτιλήνης στα Θέρμα βρέθηκε το "SL", παρακολουθώντας την προετοιμασία της ομάδας κωπηλασίας για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα, που θα πραγματοποιηθεί στη λίμνη της Καστοριάς, 20-21 Ιουλίου.

Ο ΝΟΜ θα συμμετάσχει σε δύο αγωνίσματα στην κατηγορία κορασίδων και συγκεκριμένα στο αγώνισμα διπλού σκιφ (2Χ) με τη Βικτωρία Σιταρά και τη Θεανώ Μάτα, αλλά και στη δίκωπο άνευ (2-) με τις Δήμητρα Ζαραδούκα και Αρετή Δημητράκα.



Οι άνθρωποι του Ομίλου προσδοκούν σε ένα καλό πλασάρισμα και για τα δυο πληρώματα, λαμβάνοντας υπόψη πως έχουν να συναγωνιστούν με μεγαλύτερες αθλήτριες σε αυτή την κατηγορία.

Τι είναι εκείνο που σας τράβηξε να ασχοληθείτε με την κωπηλασία;
Βικτώρια Σιταρά: "Η κωπηλασία είναι μια “παράδοση” της οικογένειας μου. O πατέρας μου έκανε την αρχή, ύστερα ακολούθησε ο αδελφός μου, τα ξαδέλφια μας και τώρα συνεχίζουμε εμείς. Οι προπονητές μας, μερικές φορές, μας αποκαλούν “Σιταράκια”, διότι η μίση οικογένεια αθλείται σε αυτόν το χώρο".

Θεανώ Μάτα: "Γενικά από μικρή μου άρεσαν τα αθλήματα που είχαν σχέση με νερό και μιας και οι γονείς μου ασχολούνταν με τον αθλητισμό, με παρότρυναν να ξεκινήσω με το άθλημα της κωπηλασίας. Κάπως έτσι μπήκε στη ζωή μου. Στην πορεία ανακάλυψα πως είναι ένα υπέροχο άθλημα".

Δήμητρα Ζαραδούκα: "Στην αρχή ήταν ο αδερφός μου στην κωπηλασία και μου εξηγούσε τι πρόγραμμα έκανε, πως ήταν ο χώρος στον οποίο αθλούνταν και είχα την περιέργεια να δοκιμάσω και εγώ “το άθλημα του μεγάλου αδερφού”. Κάπως έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω την κωπηλασία και μέχρι σήμερα συνεχίζω με την ίδια θέληση".

Αρετή Δημητράκα: "Από μικρή μου άρεσε ο αθλητισμός και ιδιαίτερα ότι είχε σχέση με το υγρό στοιχείο. Την κωπηλασία την γνώρισα μέσω της συναθλήτριας μου Δήμητρας Ζαραδούκα, η οποία μου μίλησε για την κωπηλασία και με παρότρυνε να αρχίσω και εγώ προπονήσεις".

Ασχολείστε πολλές ώρες με την κωπηλασία. Πως καταφέρνετε και συνδυάζετε σχολείο και αθλητισμό;
Β.Σ.: "Πιστεύω πως όλα είναι θέμα προγράμματος. Εάν θέλεις και τα δυο με όλη σου την ψυχή, μπορείς να τα καταφέρεις".

Θ.Μ.: "Όλα είναι θέμα προγραμματισμού. Εάν καταφέρεις και τα συνδυάσεις σωστά, θα μπορέσεις να είσαι άψογος και στα δύο. Αρκεί βέβαια να το θέλεις από μόνος σου. Προσωπικά, πιστεύω πως έχω κάνει έναν αρκετά καλό προγραμματισμό έτσι ώστε και οι βαθμοί μου να είναι καλοί και οι επιδόσεις μου στην προπόνηση ικανοποιητικές".

Δ.Ζ.: "Επειδή για κάθε κωπηλάτη σε αυτήν την ηλικία είναι δύσκολο να εντάξει στο πρόγραμμα του και τον αθλητισμό, άλλα και να είναι καλός στο σχολείο, προσπαθούμε να μην χάνουμε σχεδόν ποτέ τις προπονήσεις μας, άλλα παράλληλα να είμαστε και εντάξει στις σχολικές μας υποχρεώσεις με τα μαθήματα".

Α.Δ.: "Πάντα προσπαθώ να ανταποκριθώ με τον καλύτερο τρόπο και στα δυο. Βέβαια αυτό πολλές φορές δεν είναι εύκολο, γιατί δεν μου μένει ελεύθερος χρόνος. Δε με ενοχλεί, που ίσως να μη διασκεδάσω. Έχω βάλει κάποιους στόχους και θέλω να τους πετύχω".

Ποιες οι προσδοκίες σας από το φετινό Πανελλήνιο πρωτάθλημα;
Β.Σ.: "Είναι αρκετά άπλες. Φέτος αγωνίζομαι ως διπλό σκιφ με τη συναθλήτρια μου Θεανώ, η οποία πάρα το νεαρό της ηλικίας της πιστεύω έχει πολλές δυνατότητες. Η προπόνηση που έχουμε πραγματοποιήσει μαζί, μπορώ να πω ότι είναι “αρκετή” για να μπορέσουμε να ανεβούμε στο βάθρο. Έχουμε καταβάλει και οι δυο πολλές προσπάθειες".

Θ.Μ.: "Στοχεύουμε ψηλά και έχουμε ως στόχο να προκριθούμε στον τελικό και γιατί όχι να πάρουμε ένα μετάλλιο, αφού τόσο εγώ όσο και η Βικτωρία, άλλα και οι προπονήτριες μας, έχουμε δουλέψει σκληρά και αναμένουμε ένα καλό αποτέλεσμα".

Δ.Ζ.: "Ελπίζουμε, και εγώ και η Αρετή, ότι θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και θα πάρουμε μια αξιόλογη θέση".

Α.Δ.: "Οι προσδοκίες μου για το φετινό Πανελλήνιο πρωτάθλημα είναι να ξεπεράσω τον εαυτό μου και να πάρω μια καλή θέση".

Πως βλέπετε το μέλλον σας στο άθλημα;
Β.Σ.: "Το μέλλον μου στην κωπηλασία, εάν συνεχίσω με τη Θεανώ, το βλέπω με πολλές χαρές, λύπες και συγκινήσεις, άλλα πάνω από όλα θα έχω πλάι μου μια πολύ καλή συναθλήτρια και φίλη. Είμαστε ένα πολύ καλό “δίδυμο”. Ελπίζω να συνεχίσουμε μαζί..."

Θ.Μ.: "Είναι νωρίς ακόμα για να μιλήσω για το μέλλον, αλλά νομίζω πως ο κάθε αθλητής θα ήθελε να είναι στην Εθνική ομάδα, να φορέσει το εθνόσημο. Αυτό βέβαια θα γίνει μόνο μέσα από σκληρή προπόνηση και θέληση για επιτυχία".

Δ.Ζ.: "Περιμένω τα καλύτερα, άλλα όχι μόνο για έμενα, για ολόκληρο τον Όμιλο. Με τη βοήθεια των προπονητών μας, προσδοκούμε να πάμε πιο ψηλά".

Α.Δ.: "Να είμαι υγιής, έτσι ώστε να είμαι σε θέση να κάνω πολλές και καλές προπονήσεις, για να βελτιώνομαι συνέχεια. Τότε θα έχω πολλές ελπίδες να τα καταφέρω, ανεβαίνοντας στο βάθρο των μεταλλίων".
Πηγή: www.sportlesvos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: