Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Πανέτοιμος για το Πανελλήνιο ο ΝΟΜ


Demertzis_Andronikos_NOM_therma1

Ο Ναυτικός Όμιλος Μυτιλήνης θα έχει εκπροσώπηση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας και στο διπλό σκιφ (2Χ) παίδων, που θα διεξαχθεί σε λίγες μέρες στην Καστόρια, με πλήρωμα τους Άγγελο Δεμερτζή και Αντώνη Ανδρόνικο.

Το "SL" συνομίλησε μαζί τους, σε ένα από τα μικρά διαλείμματα της σκληρής τους προετοιμασίας, στα Θέρμα του Κόλπου Γέρας.



Πως γνωρίσατε το άθλημα της κωπηλασίας;
Άγγελος Δεμερτζής: “Από τον πατέρα μου γνώρισα την κωπηλασία, αφού και ο ίδιος είχε ασχοληθεί όταν ήταν στην ηλικία μου, με το συγκεκριμένο άθλημα.”

Αντώνης Ανδρόνικος: “Τα χρονιά περνούσαν χωρίς να κάνω κάτι σημαντικό στις ελεύθερες ώρες μου. Ώσπου μια φίλη, μου μίλησε για την κωπηλασία. Από περιέργεια και μόνο αποφάσισα να ξεκινήσω, χρωστάω πολλά σε συτή τη φίλη μου, γι' αυτό το δώρο που μου έκανε.”

Πόσο καιρό ασχολείστε και τι έχετε αποκομίσει μέχρι τώρα από την κωπηλασία;
Α.Δ.:
“Με την κωπηλασία ασχολούμαι σχεδόν 7 μήνες. Από τότε που ξεκίνησα, το σώμα μου έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό τόσο σε αντοχή όσο και σε διάπλαση. Επίσης έχω μάθει να είμαι πειθαρχημένος και να προσπαθώ κάθε φορά για το καλύτερο.”

Α.Α.: “ Ενάμισι χρόνο τώρα προσπαθώ να φέρω τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν και η κωπηλασία είναι ένα δύσκολο άθλημα, θα μου δώσει σημαντικά εφόδια για το μέλλον. Στην κωπηλασία έμαθα πως δεν υπάρχει δεν μπορώ, παρά μόνο υπάρχει δε θέλω.”

Είστε μελή της αποστολής του ΝΟΜ που θα συμμετάσχει στην Β' Φάση του Πανελληνίου πρωταθλήματος της κατηγορίας παίδων. Θα συναγωνιστείτε όμως και αθλητές μεγαλύτερης ηλικίας. Ποιες οι προσδοκίες σας από τους αγώνες, άλλα και γενικότερα από το μέλλον;
Α.Δ.: “Το ότι έχω να συναγωνιστώ μεγαλύτερους ηλικιακά αθλητές δε με φοβίζει, αφού οι προπονητές μας στον Όμιλο, μας έχουν μάθει ότι την ώρα του αγώνα δεν βλέπουμε ποτέ τους άλλους, κοιτάμε τον εαυτό μας και προσπαθούμε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να βγούμε νικητές. Επειδή τόσο εγώ, όσο και ο συναθλητής μου έχουμε προπονηθεί αρκετά για να συναγωνιστούμε τους άλλους αθλητές, θα ήθελα να πάρουμε μια καλή θέση στους αγώνες και ελπίζω στο μέλλον να βελτιωθούμε όσο το δυνατόν περισσότερο.”

Α.Α.: “Αυτή η αποστολή είναι η πρώτη που συμμετέχω. Δεν έχουμε βλέψεις για μετάλλιο, άλλα για μια καλή θέση στο μεγάλο τελικό. Δεν ξέρω να σας πω τι ακριβώς θέλω να κάνω στο μέλλον. Σίγουρα, δε σκέφτομαι να αφήσω το άθλημα. Άλλωστε όπως λέει και η γνωστή ρήση των προγόνων μαςι “νους υγιής εν σώματι υγιεί”.”
Πηγή: www.sportlesvos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: